Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Les litt på dette forumet 🤩

Anonymkode: c0aa1...d1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig 😂 innser at han er ikke så aller verst 😅

Anonymkode: 67872...48d

• Liker 1
Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet

Helt enig. Jeg har vært heldig 🤩 men jeg er veldig tilhenger av å gi og ta, begge må kanskje gjøre ting som ikke er favoritter, være med til familie/venner. Og er det trøbbel er det viktig å snakke sammen først, ikke skrive her inne kanskje først 🤪 men derre er mine meninger, før noen halshugger meg for å skrive dette… hihi..

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt som "barn sulter i Afrika så ikke klag hvis du er hjemløs og sulten her". 

Man kan fint få være sur på og ha selvrespekt nok og gode grunner til å gå fra mannen sin selvom andre er værre

Anonymkode: e011b...2f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke.

For de mennene som blir beskrevet her inne hadde jeg ikke hatt i min nærhet uansett. 

Anonymkode: 3dfa5...ed1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Les litt på dette forumet 🤩

Anonymkode: c0aa1...d1e

Ja, der er jeg jammen enig. Ikke det at han er veldig irriterende men jeg skjønner ikke hvorfor folk på KG er sammen med mennene sine jeg. Det er jo ingenting som er rett. Hvorfor valgte dere disse mennene, de har vel ikke forandra hele seg på noen år. 

Anonymkode: 1759e...cc8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde min mann og jeg var normalt oppegående mennesker i et normalt oppegående forhold. Men utfra hva jeg leser her på KG så må vi være eksepsjonelle, begge to. For vi klarer faktisk å prate sammen, vi klarer begge å innrømme feil og vi klarer begge å forsøke å bli bedre.

Dette er tydeligvis egenskaper som er fullstendig utenkelige for folk i forhold på KG.

Anonymkode: ed3dc...404

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er tydeligvis egenskaper som er fullstendig utenkelige for folk i forhold på KG.

Du er jo på KG.

Hvor mange innlegg har du laget om forholdet ditt? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er jo på KG.

Hvor mange innlegg har du laget om forholdet ditt? 

Ingen. Fordi de problemer vi har i forholdet løser vi ved å prate med hverandre. Fordi vi begge to er oppegående nok til at vi kan prate med hverandre. Noe jeg trodde var helt vanlig, til jeg begynte å lese på KG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...