AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Jeg hovner veldig opp under øynene. Ikke rett under, men som i poser litt ned på kinnene. Dette startet for rundt 12 år siden, og da var det kun venstre øye. I årenes løp har det også blitt det høyre, men venstre hovner mer. Posene er tydelige væskefylte, men vanndrivende endrer ingenting. Det er også plutselig enkelte dager hvor det er veldig lite, mens andre dager ser det helt jævlig ut. Og jeg finne samtidig ingen fellesnevner for hvorfor det er slik. Jeg har ikke spist mer salt, ikke sover dårligere, ikke tatt andre medisiner eller andre ting som kan forklare det. Nå lurer jeg på om andre har vært borti noe lignende. De siste årene har jeg vært hos hudlege, øyelege, allergilege, bihulelege og hjertelege (hovne øyne kunne visst være et symptom på hjerteproblemer), men ingen finner ut noe 😕 Må jeg bare leve med det? Anonymkode: 45136...941 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 En i familien har noe lignende, hun har høyt stoffskifte. Men regner med de har sjekket deg for det...? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 7387c...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå