Gå til innhold

VOLDSOFFERERSTATNING

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg trenger sårt hjelp, så søker alle de som har mottat voldsoffererstatning på bakgrunn av kriminelle handlinger som voldtekt. Jeg ble utsatt for voldtekt som barn for noen år siden. Mottok en erstatning etter rettssak. Har gått til psykolog i 9 år, og har ikke fått en utdanning, jeg får heller ikke til å jobbe 100%. Prøvde meg, og ble sykemeldt etter 1 mnd tid. Nav har meg i en utprøvelse, for å sjekke arbeidsevne, og r denne under 50% så blir jeg unguføre. Jeg trenger råd fra alle som har vært i samme situasjon å svare meg på hva dere har gjort ang… : menerstatning. Denne pedofile mannen har ødelagt mesteparten av mitt liv, som følge av han sine handlinger. så jeg får mest sannsynlig aldri en utdanning, og heller ikke fått vært et normalt voksent menneske med en fulltidsjobb. Dette r snakk om «tap av økonomi» ut livet. Jeg er livredd for å søke, i redsel om at han vil prøve å gjøre meg eller barna mine skade. Min kvie til å ikke søke, er for dette.. er det noen her som har søkt om denne type erstatning tidligere? Som kan fortelle/ berolige meg om at de tiltalte ikke oppsøker sine offere? Det er jeg som har tapt et liv, men enda er jeg mer redd for at denne personen ikke forstår omfanget og vil hevne seg på meg eller min familie… Håper på svar, og takk på forhånd.

Anonymkode: 45cc4...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med støttesenteret for kriminalitetsutsatte! De har taushetsplikt, er eksperter på denne type ting og du må ikke ha anmeldt en sak for å ta kontakt. Det er gratis og de vil evt hjelpe deg gjennom prosessen. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut hvor mye du kan få. Jeg har fått voldsofferstatning og det var latterlig lite i forhold til innsats, skade/grad av traumatisering og hvor mye det kosta meg pga retraumatisering etc. Men jeg forstår godt at du ønsker oppreisning.

Anonymkode: 2e73f...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...