sykepleierstudent1 Skrevet 30. mars 2023 #1 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Hei Jeg er snart ferdig utdannet sykepleier (sommeren 2024) og lurer på hvor det vil "lønne" seg mest å få seg jobb som ferdig sykepleier. Hvilke erfaringer har andre med dette? Hvor i kommunen er de beste plassene, og evt. hvorfor? Hvis man starter i jobb på sykehus, hvilken avdelinger/fagfelt er mest interessante? og hvordan er sykepleierlønn på sykehus i forhold til kommunal? Hvor vil man ikke føle seg overarbeidet, men likevel føle at man tjener greit i forhold til den jobben man gjør? Endret 30. mars 2023 av sykepleierstudent1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Del Skrevet 30. mars 2023 Kommunalt🙂. Mer ansvar og du lærer mer på flere områder. Pasientene vi har er ofte like dårlige som dem som blir lagt inn på sykehus. Ihvertfall på sykehjem. Men også ofte i hjemmesykepleien. På sykehuset lærer du mest om et området…og glemmer lett alt det andre. Ellers stort sett bedre lønn i kommunene. Og generelt bedre arbeidsvilkår alt etter hvor du jobber. Men travelt er det stort sett over hele linja uansett. Anonymkode: e7a3a...4f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Del Skrevet 30. mars 2023 Kan anbefale kommunal akutt døgnenhet som nyutdannet. Bra sykepleiedekning og nesten som en sykepleieavdeling, men kan være veldig variert hvilke pasienter man får inn. Anonymkode: 91415...447 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sykepleierstudent1 Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan anbefale kommunal akutt døgnenhet som nyutdannet. Bra sykepleiedekning og nesten som en sykepleieavdeling, men kan være veldig variert hvilke pasienter man får inn. Anonymkode: 91415...447 Hvordan vil det være lønnsmessig på en slik enhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…