AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Vil ha litt penere gangveier i hagen og gjerne ramme inn bed. Vurderer hagekanter. Er det vanskelig å få til mon tro? Ser på annonsene at de skal være lette å bøye og å tilpasse, men usikker på om det faktisk er det på ekte. Liker å stelle i hagen, men er ikke SÅ handy .. Anonymkode: 290a4...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Skarpe kanter mellom bed og gangvei er det viktigste. Da blir inntrykket straks fint. Det finnes spade som gjør det enkelt. Min er kjøpt på Felleskjøpet, men de har rimeligere på Biltema. Å sette opp en kant gjør det enda enklere å vedlikeholde. Ser at de selger kanter av cortenstål som kan bøyes og formes. På Plantasjen ser jeg at de har kanter av jern som er mye billigere. Kanskje noen vet forskjellen, for prisforskjellen er i allefall veldig stor mellom de to. I min hage har jeg brukt naturstein fra fjæra som kant mellom stier og bed i hagen. Har aldri sett kanter av verken corten eller jern i bruk, men det ser veldig fint ut i annonsene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 https://www.biltema.no/fritid/hage/planting/hagekanter/bedkant-ubehandlet-1-m-2000050327 Jeg har brukt disse fra Biltema. Det var veldig enkelt å få til. De rustet fort og ser veldig bra ut (jeg ville ha rust-looken). Jeg har ikke prøvd å bøye dem for å lage buer, men har bøyd til hjørner, og det var lett. Anonymkode: 7d47b...513 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå