Gå til innhold

Angrer på en retur og nå er det utsolgt. Kan jeg kjøpe tilbake min retur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Returnerte et produkt i nettbutikk pga det kom på tilbud så planen var å kjøpe til tilbudsprisen. Samme dag jeg postet returen var produktet plutselig utsolgt når jeg skulle bestille!! Og det står "Clearance sale" som betyr at de skal slutte å selge produktet!!! Kan jeg maile/ringe og be de holde av returen min til meg og sende den tilbake til full pris, eller må jeg bare vente å se om den blir lagt ut i nettbutikken igjen? Er redd for at de syns det er frekt at jeg returnerte så mye for det var flere ting i pakken jeg sendte tilbake, hele bestillingen min med 7 plagg :(Stor nettbutikk med mailingliste for "Få beskjed hvis dette produktet kommer tilbake på lager" og jeg har satt meg på liste men vet jo nå at det kun fins én av produktet og det er min retur! Helt desperat etter å få det tilbake! 

Anonymkode: 5556f...49c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er karma, og jeg elsker det! Du kan selvfølgelig sende en mail og spørre, men jeg vil tro de legger den ut og går etter førstemann til mølla-prinsippet, det ville hvertfall vært mest rettferdig 

Anonymkode: 60af8...371

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Returnerte et produkt i nettbutikk pga det kom på tilbud så planen var å kjøpe til tilbudsprisen. Samme dag jeg postet returen var produktet plutselig utsolgt når jeg skulle bestille!! Og det står "Clearance sale" som betyr at de skal slutte å selge produktet!!! Kan jeg maile/ringe og be de holde av returen min til meg og sende den tilbake til full pris, eller må jeg bare vente å se om den blir lagt ut i nettbutikken igjen? Er redd for at de syns det er frekt at jeg returnerte så mye for det var flere ting i pakken jeg sendte tilbake, hele bestillingen min med 7 plagg :(Stor nettbutikk med mailingliste for "Få beskjed hvis dette produktet kommer tilbake på lager" og jeg har satt meg på liste men vet jo nå at det kun fins én av produktet og det er min retur! Helt desperat etter å få det tilbake! 

Anonymkode: 5556f...49c

Du kan jo høre, men er det nettbutikk av typen Zalando / Boozt / Asos, så har de nok ikke systemer for å klare dette

Anonymkode: 7b3ed...2da

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til neste gang; send heller en mail og spør om de kan gi deg den rabatterte prisen ved å enten refundere deg mellomlegget eller gi deg en tilgodelapp på samme beløp. Gjorde det akkurat hos Boozt og det var null problem. De taper nok mer på at varer blir returnert enn å gi deg den rabatterte prisen.

Anonymkode: c07ad...4bd

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...