Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har vanlig jobb men utenom det har han tilhørighet til MC klubb.

Det som mulig bekymrer meg er at det er et veldig sterkt fellesskap , og han sier han vil alltid stille opp for dem.

Tenker det betyr også når det mulig blir trøbbel og slåssing?  Noen erfaringer?

Anonymkode: 3ce99...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det som mulig bekymrer meg er at det er et veldig sterkt fellesskap , og han sier han vil alltid stille opp for dem.

Det er jo litt avhengig av hvilken klubb han er medlem av, noe forskjell på Holy Riders og Hells Angels... Eller Senior MC..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilken klubb det er. 

Mange klubber er jo et skalkeskjul for kriminelle gjenger slik som HA, Satudarah, Bandidos (fins vel ikke i Norge lengre?) osv. 

Mindre klubber er kanskje snillere, men som oftest noe drugs og våpen i bildet.

Anonymkode: eb823...e93

• Liker 2
Skrevet

MC-klubb kan bety hva som helst. Styr unna de såkalte 1%-klubbene som @Tiuren nevner.

• Liker 2
Skrevet

Hold deg unna 1% klubbene...

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Disco skrev (3 minutter siden):

Hold deg unna 1% klubbene...

Hva er 1% klubber?

Anonymkode: 92d06...c7b

Skrevet

HusetsHerre er president i en klubb og det har aldri plaget meg. Det er en 99% og en fredelig gjeng med en god blanding av medlemmer, både her og vennskapsklubbene. Samholdet er sterkt ja, men det er bare sånn det er. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er 1% klubber?

Kriminalitet, narko og slikt kjennetegner 1% klubber 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er 1% klubber?

Klubber som Hells Aangels, Satudarah, Bandidos. Drives ofte med tilknytning til ulovligheter og kjennetegnes av veldig sterk indre justis. Om noen høyere oppe ber deg kjøre en pakke på 1kg til Trøndelag så gjør du det. 

• Liker 1
Skrevet
MarianneE skrev (1 minutt siden):

HusetsHerre er president i en klubb og det har aldri plaget meg. Det er en 99% og en fredelig gjeng med en god blanding av medlemmer, både her og vennskapsklubbene. Samholdet er sterkt ja, men det er bare sånn det er. 

De har vaffeltreff en gang i uka i sesongen b.la og har veldedighetsrun en gang i året. Litt spesielt var det jo da flere klubber skulle ha fest på et lokale og politiet stod utenfor og sjekket oss. De reiste etter en time for ingenting skjedde. 

Men, det er bare min erfaring. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, MarianneE said:

De har vaffeltreff en gang i uka i sesongen b.la og har veldedighetsrun en gang i året. Litt spesielt var det jo da flere klubber skulle ha fest på et lokale og politiet stod utenfor og sjekket oss. De reiste etter en time for ingenting skjedde. 

Men, det er bare min erfaring. 

Jepp, jeg kjører med en ganske lurvete gjeng. Men verdens flotteste mennesker og jeg mistenker ingen av dem for å engang tenke på noe tull. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp er det en kriminell klubb betyr når det er slåssing, kriminalitet, innleide strippere og eskorter og alt. 

Du får en utro mann som når som helst kan havne i fengsel og som kommer til å lyve mye til deg og gjøre at du mister deg selv. De er kanskje spennende og fascinerende fordi de utstråler selvsikkerhet og makt, og de er gode på å få damer til å føle seg spesielle i begynnelsen men dette er menn som er for emosjonelt skadet til å noen gang kunne elske og knytte seg ordentlig til noen. I tillegg er som oftest rusmisbruk og aggresjonsproblemer noe du får med på slepet. 

Er det en kristen MC klubb stiller ting seg litt anderledes. 

Anonymkode: 57753...dca

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (48 minutter siden):

Klubber som Hells Aangels, Satudarah, Bandidos. Drives ofte med tilknytning til ulovligheter og kjennetegnes av veldig sterk indre justis. Om noen høyere oppe ber deg kjøre en pakke på 1kg til Trøndelag så gjør du det. 

Og så alle de mindre klubbene som sogner til de store....

Anonymkode: 9dffb...daa

• Nyttig 1
Skrevet

Skeptisk til hele greia med at det bare er en gutteklubb for de som liker å kjenne på vinden i håret. Med en gang det er snakk om å stille opp for hverandre "samme hva" så begynner jeg å lure på om det vil si å stille opp når noen trenger hjelp til å fikse på sykkelen og godt kameratskap, eller om det er snakk om å grave dype hull i bakken, knekke fingrer og å pushe dop. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ruffen29 skrev (Akkurat nå):

Skeptisk til hele greia med at det bare er en gutteklubb for de som liker å kjenne på vinden i håret. Med en gang det er snakk om å stille opp for hverandre "samme hva" så begynner jeg å lure på om det vil si å stille opp når noen trenger hjelp til å fikse på sykkelen og godt kameratskap, eller om det er snakk om å grave dype hull i bakken, knekke fingrer og å pushe dop. 

Det sistnevnte. 

Hilsen en med erfaring 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (1 time siden):

Hvorfor er det negativt å ha godt samhold?

Det høres veldig kontrollerende ut å ønske at partneren ikke skal ha noen tilhørighet utenom forholdet

Anonymkode: a826b...009

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres veldig kontrollerende ut å ønske at partneren ikke skal ha noen tilhørighet utenom forholdet

Den du siterer sier ingenting i mot godt samhold, så zip it! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den du siterer sier ingenting i mot godt samhold, så zip it! 

"Samholdet er sterkt ja, men det er bare sånn det er. "

Lesing er ikke din sterke side?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Godt samhold" er ikke nødvendigvis positivt, ihvertfall ikke når man snakker om 1% klubbene 

Anonymkode: e9594...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du liker mye alene tid, er det sikkert helt ok. Dog skriver du lite om hvilken klubb. Noen er kriminelle andre ikke. Ikke vanlig med slåssing.  Har vært på mange MC fester, og det er lite av sånt, kontra vanlige utesteder. Stort sett så har de hyggelig sammen og hjelper hverandre. Men som sagt, kommer an på klubben

Anonymkode: 7c748...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...