AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Hvor ofte bruker dere protein kur og fuktkur? Hvor ofte bruker dere lillasjampo og hår olje? Hva andre ting gjør dere for å holde håret sunt? Hvilken sjampo og balsam er favoritten? Anonymkode: 2cfc8...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Del Skrevet 30. mars 2023 😊 Anonymkode: 2cfc8...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #3 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg striper det. Har naturlig stor produksjon av olje i hodebunnen, så lyse striper "redder" meg fra å måtte vaske det daglig, slik som jeg må uten striper. Jepp, har prøvd å "tilvenne" håret sjeldnere vask, "hair training" er rett og slett kun en myte når man har overproduksjon av olje. Får ikke slitt hår så lenge jeg er flink til å klippe tuppene ofte nok, og ikke bruke mye varme i håret. Anonymkode: 1f899...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰 Anonymkode: 625c3...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.25): Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰 Anonymkode: 625c3...9e1 Hvilken kur bruker du? Er det ingen som bruker oljer eller andre ting for å pleie håret? Anonymkode: 2cfc8...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå