Gå til innhold

Dere som har bleket hår hvordan tar dere vare på håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor ofte bruker dere protein kur og fuktkur? Hvor ofte bruker dere lillasjampo og hår olje? Hva andre ting gjør dere for å holde håret sunt? Hvilken sjampo og balsam er favoritten? 

Anonymkode: 2cfc8...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg striper det. Har naturlig stor produksjon av olje i hodebunnen, så lyse striper "redder" meg fra å måtte vaske det daglig, slik som jeg må uten striper. Jepp, har prøvd å "tilvenne" håret sjeldnere vask, "hair training" er rett og slett kun en myte når man har overproduksjon av olje. 

Får ikke slitt hår så lenge jeg er flink til å klippe tuppene ofte nok, og ikke bruke mye varme i håret. 

Anonymkode: 1f899...9a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰

Anonymkode: 625c3...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.25):

Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰

Anonymkode: 625c3...9e1

Hvilken kur bruker du? 

Er det ingen som bruker oljer eller andre ting for å pleie håret? 

Anonymkode: 2cfc8...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...