Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte bruker dere protein kur og fuktkur? Hvor ofte bruker dere lillasjampo og hår olje? Hva andre ting gjør dere for å holde håret sunt? Hvilken sjampo og balsam er favoritten? 

Anonymkode: 2cfc8...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg striper det. Har naturlig stor produksjon av olje i hodebunnen, så lyse striper "redder" meg fra å måtte vaske det daglig, slik som jeg må uten striper. Jepp, har prøvd å "tilvenne" håret sjeldnere vask, "hair training" er rett og slett kun en myte når man har overproduksjon av olje. 

Får ikke slitt hår så lenge jeg er flink til å klippe tuppene ofte nok, og ikke bruke mye varme i håret. 

Anonymkode: 1f899...9a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰

Anonymkode: 625c3...9e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 19.25):

Jeg har helfarget blondt hår. Jeg bruker ikke lillasjampoo så ofte lenger da jeg ikke er så fornøyd med de... men bruker kur i håret som settes i 10 minutter og skylles ut etterpå. Dette bruker jeg når håret blir veldig gult. Også bruker jeg en keratin balsam som er fin for litt slitt og stripa/farga hår. 😊 volumsjampoo bruker jeg fra ref, den grønne. Lukter herlig 🥰

Anonymkode: 625c3...9e1

Hvilken kur bruker du? 

Er det ingen som bruker oljer eller andre ting for å pleie håret? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...