Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nulltoleranse for fordomsfull synsing. At du begynner å rable om voldtekt sier sitt om din virkelighetsoppfatning. 

Anonymkode: db237...8b1

Så å ha sex med noen som ikke kan gi samtykke er ok? Det ER voldtekt. Det man gjør når man har sex med en dukke er å simulere voldtekt og tenne på å ha sex med noen som ikke kan snakke for seg. Er det greit å ha sex med en som er stum og lam bare fordi den ikke kan si nei? 

Anonymkode: 8dcd3...c7b

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er her du må reflektere litt bedre over sammenhengen mellom holdninger og handlinger og hva handlingene symboliserer, eller imiterer i dette tilfellet. Du sier du vil behandle kvinner med respekt og aldri gjort noe de selv ikke ønsker, men du vurderer å ha sex med en dukke som etterligner en kvinnekropp og denne kroppen kan ikke gi deg noe samtykke eller si nei, du kan gjøre hva du vil med den uten å tenke på likeverd eller respekt eller samtykke. Hvis vi bytter ut kvinnekropp med dyrekropp eller barnekropp skjønner du nok hvor sykt det er selv å fantasere eller gjøre det med noe som etterligner deres kropper selvom du ikke ville gjort det på ekte, og hvis du ikke skjønner det så er det noe galt med kvinnesynet ditt. Jeg tror du skjønner hva jeg mener og selv syns det er over grensen, jeg håper hvertfall det og at det er derfor du spør og ikke bare fordi du lurer på hva andre syns om deg om du skaffer deg en sånn dukke eller delvis kropp. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så å ha sex med noen som ikke kan gi samtykke er ok? Det ER voldtekt. Det man gjør når man har sex med en dukke er å simulere voldtekt og tenne på å ha sex med noen som ikke kan snakke for seg. Er det greit å ha sex med en som er stum og lam bare fordi den ikke kan si nei? 

Og det en kvinne gjør når hun onanerer med en hudfarget dildo er amputasjonssex, å simulere det å penetrere seg selv med en penis som er frarøvet en mann? Du må alvorlig talt snakke med profesjonelle om disse tankene dine, og det er ment som et godt råd. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (1 minutt siden):

Og det en kvinne gjør når hun onanerer med en hudfarget dildo er amputasjonssex, å simulere det å penetrere seg selv med en penis som er frarøvet en mann? Du må alvorlig talt snakke med profesjonelle om disse tankene dine, og det er ment som et godt råd. 

Nei, hjelpemidler kan ikke sammenlignes med dukker som imiterer kropper og personer. Som sagt er fleshlight, butplug, vibrator, penishylse etc helt innafor. 

• Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, hjelpemidler kan ikke sammenlignes med dukker som imiterer kropper og personer. Som sagt er fleshlight, butplug, vibrator, penishylse etc helt innafor. 

Det er jo samme greia, egentlig. Forskjellen er bare hva du har bestemt deg for. Om du har noen ubearbeidede traumer som gjør at du reagerer ulogisk så bør du søke hjelp, det å beskylde uskyldige for voldtektsvilje er ikke måten å løse det på. 

Neida, jeg verken har eller ønsker meg dukke å pule med. Jeg er så gammel og erfaren at jeg kan bruke både høyre og venstre hånd, det holder om jeg er alene. 

• Liker 4
Skrevet

Har både datet og bodd sammen med mann som hadde en sånn. Den ble lagt bort da vi begynte å date. 
Hadde ikke noe imot at han hadde den. Bedre enn å knulle rundt, tenker jeg. Og det var nettopp derfor han hadde den. 

Jeg tenker at om du kjøper en sånn, så er det ikke noe du trenger å informere en date om. 
Men tenk litt på hygiene, hvor enkel den er å få ren osv. Ingenting som er eklere enn skittent sexleketøy!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det positivt, for tenner på å bruke leketøy på mannen, men de fleste menn er så negative til det. 

Har partner nå, og det tok flere år før han åpnet for leketøy til ham. Nå har han mange, og det er utrolig gøy og tennende å utforske kroppen hans med diverse leketøy. Det gir en større bredde i hvordan jeg kan gi ham nytelse.

Anonymkode: 37094...03f

AnonymBruker
Skrevet

Leketøy er og blir for barn.

Anonymkode: e527b...4d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en fyr som bruker leketøy, og i hvert fall ikke dukker eller avstøpninger av andre damers fitter. Seriøst.

Anonymkode: 09dd5...653

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pc-skjerm er vel nok "sex-leketøy" for normale heteroseksuelle menn.

Anonymkode: f750f...a7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kunne ikke vært sammen med en fyr som bruker leketøy, og i hvert fall ikke dukker eller avstøpninger av andre damers fitter. Seriøst.

Bare du kan bearbeide dine traumaer overvinne ditt EGET selvhat. 

Anonymkode: a9e04...6e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde alle menn tenkt sånn, så ville de fleste damer slitt med å tiltrekke seg menn. Men vi er ikke så fordomsfulle. Personlig bruker jeg det ikke, men komisk og tragisk å se denne dobbeltmoralen til mange kvinner angående dette, har jo nesten ikke møtt damer som aldri har brukt leketøy 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, er det mest kvinner som ikke selv bruker sexleketøy som også har innvendinger til at menn gjør det?

Men ja, det er lett å få inntrykk av en viss dobbeltmoral. Nå er min partner ei som ikke bruker leketøy, vi bruker heller ikke noen sammen, men likevel har hun ikke noe imot at jeg bruker leketøy alene. Ikke er hun veldig nysgjerrig på det heller, men hun vet jeg har større seksuelle behov enn henne og hun ser da mitt behov for solosex innimellom.

Som tja, er noe jeg gjerne skulle greid meg uten så mye av, men hun er bare ikke like på som meg seksuelt, så da blir det litt sånn.

Jeg syns sex med henne er vanvittig mye bedre enn hva jeg kan finne på selv (og jeg har prøvd mye rart) men å ville variere og maxe nytelsen ved onani faller meg like naturlig som å ville variere og få mest mulig nytelse ut av sex vi har sammen. (Noe vi klarer fint uten leketøy, må jeg si.) 

Jeg forstår virkelig ikke hva som skulle være så vanskelig å forstå med dette. Det er ikke så jeg får mindre lyst på sex med henne eller foretrekker solosex, liksom. For meg er det mer som "plan B" når det ikke får blitt sex med partner. Og noe jeg prøver å nyte for hva det er og kan være. 

Men litt på samme måte som for mange kvinner, regner jeg med, kan jo menn også innse og oppdage at det finnes mer spennende alternativer enn å bare bruke hånda.

Jeg syns det virker litt spesielt og egentlig litt uhørt for en partner å ha sterke meninger og krav rundt hvordan den andre onanerer. Jeg syns man skal respektere og verdsette hverandres seksualitet som partnere, også selv om man er litt forskjellige. Å mene at den andres seksualitet er "ekkel" og problematisk kommer det jo ikke noe godt ut av.  Det er jo virkelig det dette handler om.

Anonymkode: 67068...4d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 22.11):

LATTERLIG å sammenligne, og du skal være bra fjern for å kalle noen form for sex med en plastdings for "voldtekt".

Kan dildoer samtykke? Nei, tviler på at de har lyst til å bli stukket opp i musa til damer...eller...kanskje de ikke kan tenke så langt?

Anonymkode: 94d0f...bab

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

LATTERLIG å sammenligne, og du skal være bra fjern for å kalle noen form for sex med en plastdings for "voldtekt".

Kan dildoer samtykke? Nei, tviler på at de har lyst til å bli stukket opp i musa til damer...eller...kanskje de ikke kan tenke så langt?

Anonymkode: 94d0f...bab

Ja, er noe med det...Sexleketøy som kan nekte å bli med på leken hadde vel ikke slått helt an i alle fall, vil jeg tro.

Det nærmeste man kommer er kanskje hvis de går på batteri og er tomme for strøm? 

Anonymkode: 67068...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...