Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ha dette inn med teskje: 

Jobber i Bergen kommune. Jeg var i mammpermisjon store deler av 2022. Hadde tre mnd ulønnet perm, resten var ordinær mammaperm. Jobbet 80% to mnd. Får jeg feriepenger i 2023 kun for de to mnd jeg jobbet 80%, eller får jeg også for mnd jeg var i mammaperm? Skjønner at jeg ikke får for de 3 mnd med ulønnet så klar. 

Anonymkode: 3e9fc...90a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du foreldrepenger som lønn fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV? Jeg fikk som lønn fra arbeidsgiver og får feriepenger som "normalt", dog noe mindre da jeg hadde 80% dekningsgrad. Om det er hovedregelen når man får fra arbeidsgiveren er jeg ikke sikker på. 

Anonymkode: 3ecfe...531

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fikk du foreldrepenger som lønn fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV? Jeg fikk som lønn fra arbeidsgiver og får feriepenger som "normalt", dog noe mindre da jeg hadde 80% dekningsgrad. Om det er hovedregelen når man får fra arbeidsgiveren er jeg ikke sikker på. 

Fikk fra arbeidsgiver jeg også 

Anonymkode: 3e9fc...90a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samme her. 

Anonymkode: b9e86...a86

Skrevet

Jeg får feriepenger fordi arbeidsgiver forskutterer foreldrepermisjonen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...