AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Må ha dette inn med teskje: Jobber i Bergen kommune. Jeg var i mammpermisjon store deler av 2022. Hadde tre mnd ulønnet perm, resten var ordinær mammaperm. Jobbet 80% to mnd. Får jeg feriepenger i 2023 kun for de to mnd jeg jobbet 80%, eller får jeg også for mnd jeg var i mammaperm? Skjønner at jeg ikke får for de 3 mnd med ulønnet så klar. Anonymkode: 3e9fc...90a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Fikk du foreldrepenger som lønn fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV? Jeg fikk som lønn fra arbeidsgiver og får feriepenger som "normalt", dog noe mindre da jeg hadde 80% dekningsgrad. Om det er hovedregelen når man får fra arbeidsgiveren er jeg ikke sikker på. Anonymkode: 3ecfe...531
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fikk du foreldrepenger som lønn fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV? Jeg fikk som lønn fra arbeidsgiver og får feriepenger som "normalt", dog noe mindre da jeg hadde 80% dekningsgrad. Om det er hovedregelen når man får fra arbeidsgiveren er jeg ikke sikker på. Anonymkode: 3ecfe...531 Fikk fra arbeidsgiver jeg også Anonymkode: 3e9fc...90a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fikk du foreldrepenger som lønn fra arbeidsgiver eller direkte fra NAV? Jeg fikk som lønn fra arbeidsgiver og får feriepenger som "normalt", dog noe mindre da jeg hadde 80% dekningsgrad. Om det er hovedregelen når man får fra arbeidsgiveren er jeg ikke sikker på. Anonymkode: 3ecfe...531 Samme her. Anonymkode: b9e86...a86
IDGAF Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Jeg får feriepenger fordi arbeidsgiver forskutterer foreldrepermisjonen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå