AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Som overskriften sier! Hvilke butikker? Hørt at det er grådig billig nå, men finner ikke ut hvor! Anonymkode: 5e4f3...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Tror jeg betalte 18 kr for 5 av Nidars marsipanpølser. Det er billig Anonymkode: be203...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 Varierer kanskje fra by til by osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Del Skrevet 29. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tror jeg betalte 18 kr for 5 av Nidars marsipanpølser. Det er billig Anonymkode: be203...664 Dette var Oslo Anonymkode: be203...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror jeg betalte 18 kr for 5 av Nidars marsipanpølser. Det er billig Anonymkode: be203...664 Hvilken butikk? Anonymkode: 5e4f3...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. mars 2023 #6 Del Skrevet 29. mars 2023 5 kroner for 5 marsipan pølser Kiwi..men tror det er mye tomt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror jeg betalte 18 kr for 5 av Nidars marsipanpølser. Det er billig Anonymkode: be203...664 Jeg betalte 5,30 kr for en pakke marsipanpølser nå nettopp på kiwi. Anonymkode: e40e7...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #8 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg vet jo at påskemarsipan har vært i butikkene i flere uker, men jeg har ventet med å kjøpe fordi jeg ikke ville spise meg lei på påskegodt før påske (har ingen selvkontroll når det først kommer i hus). Men i går kjøpte jeg to poser på nærbutikken min siden påsken begynner nå til helgen, og i dag var butikken tomme! Jeg måtte se flere ganger om de hadde flyttet varene eller noe. Så jeg er innmari glad jeg fikk sikret meg to poser i går, og synes ikke noe om at det er så billig at folk hamstrer! Da blir man så egoistisk og kjøper mer enn man egentlig trenger kun fordi det er billig, og hvis mange nok gjør det så er det kanskje noen som ikke får. Det er fint at det er billig hvis man kjøper samme mengde man ville gjort om det kostet vanlig pris, men det virker ikke som det er slik det fungerer. Men tilbake til spørsmålet ditt, dette var en coop extra butikk. Jeg så ikke på pris, men regner med det var billig siden det var tomt på en dag.. Anonymkode: f36de...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå