AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Får hvite flekker/dråper på glass og i kjeler og bestikk etter oppvaskmaskin. Hvordan kan jeg unngå det? Anonymkode: ace90...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Har du forsøkt å bytte vaskemiddel? Jeg får kun slike flekker på plastbokser o.l., så jeg pleier å skylle av dem med kaldt vann når oppvaskmaskinen er ferdig, da forsvinner flekkene. Anonymkode: 44a6b...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg har ikke dette problemet, men det kan jo være noe med vannet der du bor. Eller vaskemiddelet/såpen du bruker Anonymkode: b7995...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. mars 2023 #4 Del Skrevet 30. mars 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Får hvite flekker/dråper på glass og i kjeler og bestikk etter oppvaskmaskin. Hvordan kan jeg unngå det? Anonymkode: ace90...d5d Har du renset spylearmene siste årene? Demonter dem, finn frem en brukt tannbørste og gnikk. Ta også ut filter og rens det. Om begge de tingene er gjort kan det være at du bruker for mye vaskemiddel, feil type skyllemiddel, vannet i nabolaget er bløtt og du må tilsette salt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Del Skrevet 30. mars 2023 Tom for glansmiddel kanskje? Anonymkode: 807e3...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå