Gå til innhold

mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det vanlig at mensen blir like regelmessig som den var før graviditeten etter fødsel? Hadde alltid 28 dagers syklus før graviditet. Fikk et barn for fire måneder siden, fikk igjen mensen for en måned siden, var som en helt vanlig mens. Jeg er nå tre dager "på overtid" i forhold til tidligere syklus. Kan jeg være gravid igjen, eller er det ikke vanlig med regelmessighet sånn umiddelbart? (vet jeg bare kan ta en test, men...) Hadde litt mensmurringer forrige uke, men ingen blødning..

Litt dårlig formulert, men håper noen kan svare

*utlogget akkurat nå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den kan komme regelmessig

Ja, den kan komme uregelmessig

Ja, syklusene kan ha blitt lengre

Ja, du kan være gravid

Skrevet

Mensen min var litt ustabil og ikke til å stole på i begynnelsen, men muligheten for at du er gravid er såklart til stede om du har hatt ubeskyttet sex. Men min syklus var ikke helt som normalt før jeg hadde hatt mensen 3 - 4 ganger. Nå er syklusen akkurat som før jeg fikk barn.

Skrevet

Min mens kom tilbake etter 3mnd og var som før. Men nå de siste to-tre gangene har jeg plutselig gått 1-1 1/2 uke ekstra.. Første gangen var jeg sikker på at jeg var gravid, men det var jeg ikke. Så det enkleste er egentlig å ta en test!

Skrevet

Min mens var ganske rar når den først kom tilbake etter 8 måneder, men det tror jeg kom av mini-pillene jeg tok. Men den kan være kjempe-uregelmessig av seg selv har jeg forstått. Hvis dere ikke har brukt prevensjon kan du jo være gravid igjen, ta en test så får du svar. Kan godt hende mensen bare er veldig forsniket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...