AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #41 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg er alene med mine to, og vi har reist flere ganger. Det er deilig å reise sørover, bade og oppleve nye ting sammen. Har reist til Alcudia, da. Masse nordmenn, så blir alltid kjent med noen som man henger litt med. Og det er skandinaviske verter der som kan bistå dersom du skulle bli syk (som garantert ikke skjer). Har hatt både all inclusive og leilighet hvor vi laget maten selv, og begge deler funket fint. Blir kjørt til og hentet på Gardermoen, det hjelper veldig med logistikken. Ellers er det vaskemaskiner i utlandet også så man trenger ikke pakke mye. Anonymkode: cf6e7...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #42 Del Skrevet 30. mars 2023 Bulgaria? Nix, da hadde jeg heller blitt hjemme med barna. Matforgiftning, syk, korrupsjon og spetakkel, det finnes mange andre destinasjoner for familier med så små barn. Velg Mallorca, Kreta eller Frankrike, der vet du i alle fall hva du kommer til. Nei, jeg har ikke vært i Bulgaria, men er ganske god på å gjøre reasearch, og særlig før reise med barn. Anonymkode: f7e20...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 30. mars 2023 #43 Del Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis man reiser alene med barn tenker man vel over slikt på forhånd. Sist jeg reiste med mine to (2 og 4 år) fikk de pakke egne ryggsekker med sine ting, pluss at jeg hadde kjøpt inn og pakket inn ekstra små "nye" ting (tegnesaker, små leker, snacks osv" så de var opptatte og fornøyde de 4 timene flyturen tok. Man pakker sparsomt og kun én koffert. Ryggsekker bære ungene selv. Jeg hadde ikke med vogn, men brukte bæretøy. Man tilpasser sovetidene før/underveis/etter hvis ungene er følsomme når det gjelder søvn, osv. Anonymkode: 26f38...fc3 Ja, det kan også gå sånn som du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #44 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg hadde ikke turt det. Redd for at jeg skulle «mistet» dem og hadde blitt mer stress enn kos. Hadde nok heller feriert hjemme. De er små, enda. Anonymkode: 73cf1...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 30. mars 2023 #45 Del Skrevet 30. mars 2023 Det hadde jeg glatt gjort ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #46 Del Skrevet 2. april 2023 Hvis valget står mellom Tyrkia og Bulgaria hadde jeg valgt Tyrkia. Bedre vær, bedre mat, bedre service, hyggeligere folk. I Bulgaria har jeg opplevd drittvær midt på sommeren, det gidder jeg ikke å risikere når jeg skal til syden. Anonymkode: f321f...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #47 Del Skrevet 2. april 2023 Det ville jeg faktisk ikke gjort, og jeg har reist mye med barn. Mest pga bassengene. Aldri om jeg hadde klart å ha 100% tilsyn med to så små barn absolutt hele tiden. Anonymkode: 2ea1d...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #48 Del Skrevet 2. april 2023 -Missi- skrev (På 29.3.2023 den 23.52): Det kommer mye ann på deg selv og barna. Jeg reiste mye alene med mitt barn da han var liten. Min første reise alene som voksen og alene med sønnen min var på charter tur til Spania, all inclusive hotell og tryggest mulig. Jeg var 22 han 3. Jeg var ganske så nervøs men vi koste oss skikkelig. Forlot ikke hotellet engang, bading sammen hele dagen. Som alenemor var all inclusive en god avlastning bare det slippe lage mat, oppvask osv ☺️ Sønnen la seg jo tidlig selvsagt men da satt jeg på terrassen og leste bok☺️Hørte på lydene av verden og hadde det veldig bra. Fikk mye mestring den ferien og vokste mye på den. Husker det var en kveld der jeg følte meg ensom og var litt trist da gråt jeg husker jeg var litt kjipt å se alle parene med barn når jeg var alene. Men det var den ene kvelden og godt det og på et vis. Var første sommeren etter samlivsbruddet. Nå er sønnen 16 og vi har hatt mange ferier sammen ☺️ Men i år blir det bare hytta 🤭 Selvsagt kan mye skje men dere kan også få en kjempefin ferie. Jeg har reist 13 år nå alene med barn og der har gått fint. Min sønn er lik meg og en rolig person. Hadde aldri reist alene med niesa mi på 1 som er en hyper liten rakett 🤭 Ett barn er noe HELT annet enn to. Jeg kunne også reist alene med ett lite barn. Badeferie med TO små barn alene? Aldri. Anonymkode: 2ea1d...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #49 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ett barn er noe HELT annet enn to. Jeg kunne også reist alene med ett lite barn. Badeferie med TO små barn alene? Aldri. Anonymkode: 2ea1d...f82 Samme her. Ett barn hadde gått. Men to er ikke trygt. Anonymkode: 0bf86...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #50 Del Skrevet 3. april 2023 Jeg vil ikke reise alene med ett barn på 4,5 en gang. Jeg tar med mormor. En av oss hadde omkommet der nede, det er jeg overbevist om. Synes det er stress nok å dra på butikken alene. Anonymkode: 6c35d...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #51 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 11.08): Jeg vil ikke reise alene med ett barn på 4,5 en gang. Jeg tar med mormor. En av oss hadde omkommet der nede, det er jeg overbevist om. Synes det er stress nok å dra på butikken alene. Anonymkode: 6c35d...e32 Rart at så mange kommer levende hjem fra Syden da Anonymkode: a528e...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå