Gjest razziapop Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 er det noen som tror det, før de får se det? jeg følger da med på dama, hun er jo kul som få. hun har tidligere uttalt at hun ikke vil bli gravid fordi det fins nok av barn i verden som trenger foreldre! hvorfor skal hun da plutselig bli gravid med brad?
Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Kanskje for at du skal sette deg ned og tenke "Hvorfor legger jeg meg oppi hva et annet menneske jeg ikke kjenner gjør med livet mitt?" Kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 hun må stå for hva hun tidligere har uttalt om å adoptere vel!
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 hun må stå for hva hun tidligere har uttalt om å adoptere vel! ← Hvorfor det? Har du aldri i ditt liv endret mening?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 jo, men når hun som superkjendis blir sitert over hele verden i all presse, så driter hun seg skikkelig ut når hun plutselig forandrer mening! flaut for henne? ja jeg syns da det!
Gjest Pecado Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Om du synes det er flaut for henne driter vel hun i.
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #7 Skrevet 1. januar 2006 jeg syns hun har gjort sitt, hun har jo allerede to nydelige adoptivbarn.....
Majka Skrevet 1. januar 2006 #8 Skrevet 1. januar 2006 Hun har jo allerede adoptert da, er jo ikke slik at hun har gått bort fra det. Om hun nå har møtt en mann hun vil dele livet med, og han sterkt ønsker seg egenfødte barn - har ikke han noe å si også da? Det er kompromiss i alle forhold. Nå er del dette bare et rykte, eller?
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #9 Skrevet 1. januar 2006 Hvem ville ikke ha hoppet til sengs med Brad....
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #10 Skrevet 1. januar 2006 Men kjære vene, gravid eller ikke gravid. Man kan jo forandre mening i løpet av livet, det kommer jo an på hva slags forhold man lever i og hvordan livet er der og da. Dessuten, sånne sitater er vel ikke alltid helt korrekt heller, men verden blir vel ikke verre om Angelina er gravid. Husker selv jeg utbasunerte at jeg ikke skulle ha unger før jeg var 30. Den som var gift når ho var 22, det var jeg. Men så er jo ikke jeg kjendis så ingen tar seg vel nær av at jeg ikke holdt løftet mitt.
Gjest gjesta Skrevet 1. januar 2006 #11 Skrevet 1. januar 2006 Ho har no allerede adoptert 2, kjem sikkert til å adoptere fleire, og har gitt masse masse penga til forskjellige organsasjona.. men så kjem trådstarter og syte over at ho kanskje e gravid?? steik altso...
kallamilla Skrevet 1. januar 2006 #12 Skrevet 1. januar 2006 Jeg skjønner jo litt hva trådstarter mener, viss det er slik at AJ har gått ut til hele verden og sagt at det er allerede født nok barn på denne jord så derfor adopterer hun. Da kan det jo bli noe provoserende at hun nå er gravid. Viss hun er det da? Og viss hun faktisk har gått ut til hele verden med dette, og ikke det hele er et medieskapt sak??
kallamilla Skrevet 1. januar 2006 #13 Skrevet 1. januar 2006 ^ et medieskapt sak??? Skjerp deg kallamilla
Gjest Fruktfat Skrevet 1. januar 2006 #14 Skrevet 1. januar 2006 joda, men mye kan skje når man finner en man vil ha barn med da! hvor mange er det ikke som har sagt at de ikke vil ha unger, helt til de møter "den rette" og plutselig er gravide? :kgblunk:
Mini_me Skrevet 1. januar 2006 #15 Skrevet 1. januar 2006 Det er jo mulig at barnet ikke helt var planlagt- akkurat DET har jo skjedd før....
Furstina Skrevet 2. januar 2006 #16 Skrevet 2. januar 2006 Tråden rensad från spekulationer och förtal /Furstina (moderator)
Gjest Gamle Alex Skrevet 2. januar 2006 #17 Skrevet 2. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4148979 Nå behøver dere ikke å spekulere mer
kallamilla Skrevet 2. januar 2006 #18 Skrevet 2. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4148979 Nå behøver dere ikke å spekulere mer ← Nei, for alt som står i VG er jo heeelt garantert sant!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå