AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Jeg har en venninne som alltid er der for meg i gode tider. Heldigvis har jeg det vanligvis bra. Men skulle jeg en gang være syk er hun overhode ikke interessert. Hun liker ikke å snakke om sykdom sier hun. Derimot viss hun er dårlig får jeg alle detaljer om hvordan hun har det. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: db11b...400 1
Khloe P.T Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Nei, jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen, men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ikke orket et slikt vennskap. 2
Btw Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har en venninne som alltid er der for meg i gode tider. Heldigvis har jeg det vanligvis bra. Men skulle jeg en gang være syk er hun overhode ikke interessert. Hun liker ikke å snakke om sykdom sier hun. Derimot viss hun er dårlig får jeg alle detaljer om hvordan hun har det. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: db11b...400 Hva mener du? Har du vært bort i sykdom og hun da har vist ingen tegn til omsorg eller er dette en hypotetisk scenario?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 Vet du om hun har opplevd mye vondt? Jeg ble sånn etter jeg opplevde dødsfall i nærmeste familie og ble alvorlig syk selv. Har kommet meg nå men syns det å snakke om sykdom vekker så innmari mye vonde følelser Anonymkode: c1f79...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå