Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som alltid er der for meg i gode tider. Heldigvis har jeg det vanligvis bra. Men skulle jeg en gang være syk er hun overhode ikke interessert. Hun liker ikke å snakke om sykdom sier hun. Derimot viss hun er dårlig får jeg alle detaljer om hvordan hun har det. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: db11b...400

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg kjenner meg heldigvis ikke igjen, men hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg ikke orket et slikt vennskap.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 85e56...82c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Njetski

Anonymkode: 1cdb2...dea

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har en venninne som alltid er der for meg i gode tider. Heldigvis har jeg det vanligvis bra. Men skulle jeg en gang være syk er hun overhode ikke interessert. Hun liker ikke å snakke om sykdom sier hun. Derimot viss hun er dårlig får jeg alle detaljer om hvordan hun har det. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: db11b...400

Hva mener du? Har du  vært bort i sykdom og hun da har vist ingen tegn til omsorg eller er dette en hypotetisk scenario? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om hun har opplevd mye vondt? Jeg ble sånn etter jeg opplevde dødsfall i nærmeste familie og ble alvorlig syk selv. Har kommet meg nå men syns det å snakke om sykdom vekker så innmari mye vonde følelser 

Anonymkode: c1f79...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...