AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Hei! Åh plis si at noen kan hjelpe. Jeg og familien skal reise til gran canaria på ferie og vi skal leie ledighet der. På kontrakten og leiebevisetvmåtte vi skrive fullt navn, telefon nummer og passnummer. Ikke føldsels og person nummer, men de tallene som står øverst på høyre side på passet som heter passnummer. Er dette sensitiv informasjon? Kan jeg bli svindlet med dette? Har ikke gitt andre opplysninger fra passet, kun det passnummeret. Jeg tenkte å ringe politiet og høre, men kontoret er stengt og jeg stresser meg ihjel her. Så er det noen som vet svaret på dette? Anonymkode: 1cfb1...560
Tvist Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Tror ikke de kan gjøre noe med det tallet. Har selv sendt kopi av passet når jeg skal leie bil f.eks, tror det er ganske vanlig. 1
SafetTYY2123 Skrevet 30. mars 2023 #3 Skrevet 30. mars 2023 In principe zijn er geen problemen, maar als je je zorgen maakt kun je hier gewoon online https://atobtransfer.com/ een auto huren en zelf de kosten berekenen, zonder bureaucratie.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Tvist skrev (5 timer siden): Tror ikke de kan gjøre noe med det tallet. Har selv sendt kopi av passet når jeg skal leie bil f.eks, tror det er ganske vanlig. Okei, tusen takk for svar -TS Anonymkode: 1cfb1...560
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #5 Skrevet 30. mars 2023 Passnummer er ganske ufarlig informasjon. Tenk over at alle hotell tar en papirkopi av passet ditt ved ankomst, og at det da ligger tilgjengelig for alle ansatte i resepsjonen, med alle persondata. Anonymkode: 57d10...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå