Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fylt ut helseskhems hos IF for å søke om denne forsikringen. Pga flere sykdommer får jeg den neppe, men forsøker. Etter mye frem og tilbake i det norske helsesystemet har jeg mistet troen på det meste. Til og med på tilstander som hjerte, kreft og MS. Har selv måttet betale svært mye av dyre medisinske utgifter selv, og dratt til utlandet ved en anledning. Forsikringen vil evt koste ca 260,- per mnd. Er dette en forsikring folk flest har? Jeg har ingen arvinger, får ingen uføreforsikring(er 50% ufør i dag). Og har dere andre like liten tillit som jeg har…? Får blant annet ikke dyre smertestillende medisin på blå resept. Bare den koster ca 2000kr i mnd. Antar jeg bruker mellom 4 og 6000kr i mnd totalt. Med renteøkning, dyrere strøm og mat skal jeg snart ta opp forbrukslån, noe jeg som 50 år gammel aldri har hatt før🤨

Anonymkode: b7186...2d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den ja, fordi jeg ikke får ufør forsikring (går på aap). Jeg har flere sykdommer men fikk godkjent den.

Jeg betaler ca 3000 i mnd for medisiner selv. Tror veldig mange ikke vet at mange må ut med så mye i måneden. Langt fra alt dekkes av blå resept, jeg har én medisin der, resten må jeg betale selv (nei, teller ikke mot frikort heller). Det er dyrt å være syk.

Anonymkode: 06bb9...336

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har den ja, fordi jeg ikke får ufør forsikring (går på aap). Jeg har flere sykdommer men fikk godkjent den.

Jeg betaler ca 3000 i mnd for medisiner selv. Tror veldig mange ikke vet at mange må ut med så mye i måneden. Langt fra alt dekkes av blå resept, jeg har én medisin der, resten må jeg betale selv (nei, teller ikke mot frikort heller). Det er dyrt å være syk.

Anonymkode: 06bb9...336

Takk for svar. Ja det er absolutt dyrt å være syk🥹Håper jeg får innvilget forsikringen, men har fått avslag på alt annet knyttet til helse; som «rask behandlingsforsikring». Ufør forsikring ga jeg opp etter mange avslag opp gjennom tidene😌

Anonymkode: b7186...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...