Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kommet til det punktet at jeg kjenner meg trygg i avgjørelsen på at det rette er at vi går hvert til vårt. Men jeg sliter sånn med den dårlige samvittigheten! Jeg vet at han ikke ønsker dette, og vil vi skal være sammen, men det er bare ikke følelser igjen fra min side. Det er ikke noen store ting som har gjort dette, vi bare passer ikke sammen som et par. Det er også noen røde flagg som jeg har fått øynene opp for det siste året.

Det jeg tror jeg egentlig lurer på, er vel hvordan man kan gjøre det slutt på en ålreit måte. Hva sier man liksom? Jeg har jo gjort det slutt med folk tidligere, men de har vært utro og det har vært en helt annen situasjon. Noen tips?

Anonymkode: 758c7...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Vi må prate sammen. Jeg syns det er mest fair å bare si det enn å gå å holde igjen på det men jeg kjenner at det er feil for meg å være i dette forholdet."

Du behøver ikke gi han noen konkrete grunner, da vil han bare prøve å kverulere på dem så bare stå på det at det er slutt og sånn er det. 

Anonymkode: d6a24...85a

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, ts, jeg er i samme situasjon. Vi har hatt praten et par ganger nå, men hver gang ender jeg opp med å synes så synd på han at jeg sier «greeeeit, vi prøver litt til.» Men jeg vet at det ikke kommer til å gå, og nå vil han bruke masse penger på terapi igjen. De forrige rundene vekket ingen følelser i meg, hvorfor skal det skje igjen? Jeg er så trøtt og lei, men har så dårlig samvittighet. 
Jeg har satt nå siste frist til over påske. Hvis jeg ikke på magisk vis får sommerfugler innen da, må jeg avslutte for dette er tortur mot oss begge.

Hvor lenge har dere gått sånn og hanglet?

Anonymkode: 102f5...93d

AnonymBruker
Skrevet

Og har dere barn?

Anonymkode: 102f5...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...