Gå til innhold

Er blitt livredd for forhold og relasjoner pga kvinneguiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rett og slett blitt så redd for å bli såret, lurt og ødelagt i forhold etter alt jeg leser på kvinneguiden. SÅ mye utroskap, så mye man finner ut at partner gjør som ikke er greit. Dette nevnte også en kollega for meg, at kvinneguiden kunne være skadelig for de sarte sjeler, tror jeg er en av dem. Er på starten av et forhold med en mann jeg trives med, men må innrømme at etter alt jeg leser her så går jeg stadig rundt og ser etter tegn på at noe er galt, reiser han på jobbreise så tenker jeg at han sikkert er utro, redd for hva han gjør på mobilen sin eller når han er ute på byen. Dette er plagsomt for han også, så klart, men jeg har rett og slett blitt helt skremt av denne verden. Vurderer å gjøre det slutt for han fortjener ikke å ha det slik. Er det ingen her på kvinneguiden som lever med normale menn som ikke er utro, ikke driver på med horer på instagram eller mobilen, som ikke er ute etter andre og flørter hele tiden? Er dette normalt i dag?? 

Anonymkode: 49d59...710

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som at du bør ta ansvar for deg selv og din "sarte sjel", og bruke mindre tid på Kvinneguiden.

Anonymkode: 8293e...797

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, mange spesielle folk på kvinneguiden, det er ikke nødvendigvis et reelt tverrsnitt av befolkningen.

Anonymkode: 76c5d...368

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For meg høres det ut som at du bør ta ansvar for deg selv og din "sarte sjel", og bruke mindre tid på Kvinneguiden.

Anonymkode: 8293e...797

dette, hvis det som skal til for å skye deg ut av balanse er det du leser på nett så tenker jeg at nett kanskje ikke er din greie.. Finn det som gir deg ro og fortsett med det i steden. 

• Liker 5
Skrevet

Du må huske på at det er dem som opplever utfordringer som skriver her. Det er derfor få "Jeg er lykkelig og har det godt i mitt forhold, min mann behandler meg fint." - tråder, selv om mange kunne skrevet det også. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Min tante hadde en kollega som sa at hun måtte ikke finne på og se på åndenes makt for da kunne det drive ut onde ånder gjennom skjermen aner ikke åssen det er men er koselig her på KG da 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Maskinfører said:

Min tante hadde en kollega som sa at hun måtte ikke finne på og se på åndenes makt for da kunne det drive ut onde ånder gjennom skjermen aner ikke åssen det er men er koselig her på KG da 

HÆ? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hit kommer folk for råd i kriser og problemstillinger de opplever i livet og forholdet. Alle som har det bra i forholdet lager ikke tråder her om kriser så du må ikke ta antall utro tråder her som et representativt bilde på virkeligheten. Her kan det virke som at alle opplever utroskap, mens i virkeligheten i følge forskning er det "bare" 50%. Det er mange det også, så sjansen er jo stor for at du vil oppleve det men sjansen er også stor for at man blir voldtatt eller slått og man kan ikke gå rundt å frykte det værste. Man må leve i nuet og sette pris på det man har i dag selvom det aldri er noen garantier for i morgen 

Anonymkode: 76f8b...e2b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HÆ? 

Koselig på KG 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HÆ? 

Vel. Tror det er visse ting som ikke er lurt å koble seg på her i verden.  men åndenes makt tror jeg er ganske ufarlig da.

Anonymkode: 06c04...c12

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det ingen her på kvinneguiden som lever med normale menn som ikke er utro, ikke driver på med horer på instagram eller mobilen, som ikke er ute etter andre og flørter hele tiden? Er dette normalt i dag?? 

Joda. Ingen har vært utro mot meg. Ikke for det, det er mye som kan gå galt i et forhold. Men man kan ikke annet enn å prøve. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har rett og slett blitt så redd for å bli såret, lurt og ødelagt i forhold etter alt jeg leser på kvinneguiden. SÅ mye utroskap, så mye man finner ut at partner gjør som ikke er greit. Dette nevnte også en kollega for meg, at kvinneguiden kunne være skadelig for de sarte sjeler, tror jeg er en av dem. Er på starten av et forhold med en mann jeg trives med, men må innrømme at etter alt jeg leser her så går jeg stadig rundt og ser etter tegn på at noe er galt, reiser han på jobbreise så tenker jeg at han sikkert er utro, redd for hva han gjør på mobilen sin eller når han er ute på byen. Dette er plagsomt for han også, så klart, men jeg har rett og slett blitt helt skremt av denne verden. Vurderer å gjøre det slutt for han fortjener ikke å ha det slik. Er det ingen her på kvinneguiden som lever med normale menn som ikke er utro, ikke driver på med horer på instagram eller mobilen, som ikke er ute etter andre og flørter hele tiden? Er dette normalt i dag?? 

Det gleder meg at jeg har klart å påvirke enda en sjel til å være mistroisk ovenfor menn. 

Anonymkode: c5a30...8ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde i mange år at jeg hadde en bra mann, så hver gang jeg leste her inne var jeg bare så glad og lettet over at min mann i hvert fall ikke var "sånn". 

Etter 14 år fant jeg ut hva han holdt på med bak min rygg; det knuste hjertet mitt og tok fra meg all selvfølelse, så i mitt tilfelle er det "virkeligheten" som har gjort meg livredd for forhold (menn), ikke KG.

Anonymkode: 26c82...24f

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må se på KG som underholdning. Ikke som en kilde til kunnskap eller for å finne ut av hva som er normalt. I hvert fall ikke på «samliv og seksualitet».

Anonymkode: 830e5...fca

Skrevet

Ikke alle menn er dårlige men det er ikke lett å finne en bra mann. Se på handlingene hans og hvordan han behandler deg. Helt ærlig det er bedre med en som er direkte på sak enn en som går rundt grøten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært innom kvinneguiden i perioder på sikkert over 8 år og selv om jeg har lest mye trist så har jeg også innsett at det er ikke alt man kan kontrollere heller (med mindre man velger å leve alene). Jeg har vært sammen med mannen i 10 år, vi er gift, har barn og lever et helt vanlig og travelt hverdagsliv. Heldigvis så føler jeg at jeg har vært heldig med tanke på at han tar sin del (og sikkert mer) av ansvaret her hjemme med både hus og barn. Han er veldig engasjert i familielivet og har alltid satt oss som nr. 1. Han er snill, raus og min aller beste venn. Så jeg skal innrømme at jeg hadde fått bakoversveis hvis det viste seg at han hadde vært utro eller hadde holdt andre ting hemmelig for meg. Men det vet jeg jo ikke, jeg er 99% sikker på at han ikke har det men uansett om han skulle velge det i fremtiden så kan jeg ikke kontrollere det og det må jeg bare akseptere. Det samme gjelder jo også for han. Hvis det skulle skje og jeg finner det ut så er det noe jeg må ta da, og ikke sitte å bekymre meg for nå. Han har ikke gitt meg noe grunn på å tvile. Er villig til å risikere å bli såret og evt ende opp med skilsmisse enn å heller være mistroisk og leve alene. 

Anonymkode: 28085...0ca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...