Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått resept på Mirena (spiral) som prevansjon etter fødsel. Skal sette dette inn 5 mnd etter fødsel. Legen meinte dette ikkje skulle påverke menstruasjon, altså at den kjem tidlegare enn den skal når eg ammar, men ho verka usikker. Eg gjekk 8 mnd utan menstruasjon etter første fødsel, og menstruasjonen min er eigentleg veldig sytalaus med lite blødning og få dagar, og eg er lite gira på å framskunde det berre for å byrje på spiral. Spesielt rett før sommaren 😂 Har ein bekjent som sa no at ho fekk mykje og hyppige blødningar etter innsetting av Mirena.

Nokon med erfaringar?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk hyppige småblødninger første året før det stabiliserte seg. Nå har jeg ikke hatt menstruasjon på fire år🙏

Anonymkode: bcb71...aba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt inn rundt 4 mnd etter fødsel. Hadde litt småblødninger de første 3 ukene, etter det har jeg ikke blødd noe. Det er nå ca 8 mnd siden. Vet jo riktignok ikke om min menstruasjon er tilbake eller ikke da, ammer fortsatt. 

Anonymkode: 12158...b62

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt inn 6 uker(tror jeg) etter fødsel og har ikke hatt mensen siste 7 årene. Livet er fantastisk.

Anonymkode: 5754d...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...