RockyRose Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Hei! Har fått resept på Mirena (spiral) som prevansjon etter fødsel. Skal sette dette inn 5 mnd etter fødsel. Legen meinte dette ikkje skulle påverke menstruasjon, altså at den kjem tidlegare enn den skal når eg ammar, men ho verka usikker. Eg gjekk 8 mnd utan menstruasjon etter første fødsel, og menstruasjonen min er eigentleg veldig sytalaus med lite blødning og få dagar, og eg er lite gira på å framskunde det berre for å byrje på spiral. Spesielt rett før sommaren 😂 Har ein bekjent som sa no at ho fekk mykje og hyppige blødningar etter innsetting av Mirena. Nokon med erfaringar?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Jeg fikk hyppige småblødninger første året før det stabiliserte seg. Nå har jeg ikke hatt menstruasjon på fire år🙏 Anonymkode: bcb71...aba
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Jeg satt inn rundt 4 mnd etter fødsel. Hadde litt småblødninger de første 3 ukene, etter det har jeg ikke blødd noe. Det er nå ca 8 mnd siden. Vet jo riktignok ikke om min menstruasjon er tilbake eller ikke da, ammer fortsatt. Anonymkode: 12158...b62
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 Jeg fikk satt inn 6 uker(tror jeg) etter fødsel og har ikke hatt mensen siste 7 årene. Livet er fantastisk. Anonymkode: 5754d...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå