AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Kvinne på 39 år, ikke gravid, som flere ganger daglig har begynt å få en merkelig følelse i magen. Det sitter ca 3 cm over navlen og til høyre. Det er en sammentrekning som er treig, føles egentlig som en baby som setter foten i magen og trekker den tilbake ca 1 sekund senere. Ikke vondt eller ubehagelig. Har vart i noen dager, med mange tilfeller pr dag. Hva i all verden kan dette være? Hva slags innvoller befinner seg der? Anonymkode: 5c698...c00
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Har du vært gravid tidligere? Jeg opplever det samme som deg og i mitt tilfelle skyldes det at jeg fremdeles har delte magemuskler etter svangerskapet. Det er tarmbevegelser som kjennes tydeligere og annerledes fordi magemusklene er delt. Innimellom kan jeg også se tarmbevegelsene utenpå magen, og det ser ut som en babyfot som sparker og dytter. 😅 Anonymkode: ca69a...570
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vært gravid tidligere? Jeg opplever det samme som deg og i mitt tilfelle skyldes det at jeg fremdeles har delte magemuskler etter svangerskapet. Det er tarmbevegelser som kjennes tydeligere og annerledes fordi magemusklene er delt. Innimellom kan jeg også se tarmbevegelsene utenpå magen, og det ser ut som en babyfot som sparker og dytter. 😅 Anonymkode: ca69a...570 😱😱 Anonymkode: e10da...2e2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 Jeg har "fantomspark" innimellom. Men den siste tiden så har jeg kjent en mer sammentrekningsfølelse på omtrent der du beskriver. Kjennes ut som en veldig mild kynne, men kun på noen cm overflate. Skikkelig rar følelse. Anonymkode: 32163...90c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Ts her Har vært gravid to ganger, yngste barnet er 4 år. Jeg har ikke merket dette før de siste 3-4 dagene, så litt rart at jeg ikke har kjent det før i så fall. Men må nok være noe sånt ja ☺️ Anonymkode: 5c698...c00
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har "fantomspark" innimellom. Men den siste tiden så har jeg kjent en mer sammentrekningsfølelse på omtrent der du beskriver. Kjennes ut som en veldig mild kynne, men kun på noen cm overflate. Skikkelig rar følelse. Anonymkode: 32163...90c Samme her. Så merkelig! Det er en sammentrekning ja, men magen blir ikke hard sånn som ved kynnere. Trodde nesten jeg var gravid den første dagen, har ny kjæreste og masse ubeskyttet sex, men han er steril. Og jeg ville jo ha kjent masse andre tegn på graviditet... Anonymkode: 5c698...c00
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 Jeg trodde jeg hade luft i tarmen men det viste seg at jeg var gravid. Så skjedde det samme i fjor så jeg trodde jeg var gravid, men det viste seg å være luft i tarmen. Aldri godt å si hva som foregår i bukhulen. Anonymkode: d0564...1f5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 Oppdatering: tror jeg fant ut hva det var. Mest sannsynlig var det pga forstoppelse. Var på tur med venner både rett før jeg lagde tråden i mars og nå nylig. Hadde problemer med å gå på do på hotellrommet og fikk ikke tømt meg skikkelig. Virker som om tarmen ble litt utvidet eller noe, og at det var sammentrekninger jeg kjente. Bare et tips hvis noen opplever det samme. Anonymkode: 1040b...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå