AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Noen som har prøvd, og hvor lenge varer effekten? Skal snakke med fastlegen først. Leste et sted at hjernen på en måte endrer tankemønstre, og jeg har vært deprimert, handlingslammet og hatt angst som har preget meg lenge og ført til mye isolasjon. Vil ikke ha antidepressiva da jeg har lagt på meg 30 kilo. Er også redd bivirkningene. Vet at ketamin går raskt ut av blodet. Føler meg ikke hjemme noen steder, har alltid vært rotløs. Er ufør så får ikke henvising til psykolog, og det er lang ventetid. Hvis jeg starter opp etter påska må jeg reise bort til sommeren, kan en periode på en til to mnd. ødelegge behandlingen? Det er dyrt, men vil gjøre alt for å bli bedre nå. Det føles ut som jeg aldri har fred i hodet, og noen ganger tyr jeg til par glass vin for å koble ut, men det hjelper ikke i lengda. Anonymkode: a9d8d...c64 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Aldri prøvd dessverre, men er litt i samme båt. Prøvd "alt" unntatt ketamin og ECT. Henvist til innleggelse nå da, så får se hva som skjer. Håper du finner ut av det ❤️ Anonymkode: b69ac...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Ikke alle som får effekt med det. Så en doku på tv om det Anonymkode: 3acce...273
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Ville bare tipse deg om at det ikke er alle antidepressiva man legger på seg av. Anonymkode: 5b171...e17
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Kun sykehuset i Østfold som får lov til å gi denne behandlingen og det er et forsøksprosjekt nå så ikke godkjent behandling enda. Ketamin er siste år blitt fremstilt som en vidunderkur men før dette har ketamin vært kjent for bad tips og å skape traumer hos de som opplever såkalt k-hole. Som personen over sier så er det ikke alle antidepressiva som gir vektøkning. Jeg har gått på fire forskjellige gjennom livet som snart 40-åring, to av de ga meg bivirkninger men funket bra på andre, mens den som funket best på meg har andre opplevd lite bedring av. Det er veldig individuelt så jeg syns du skal prøve deg frem med hvilken antidepressiva som passer for deg. Remeron fikk jeg vektøkning av ca 6 kg men ingen av de andre Anonymkode: fbdce...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå