Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg skal ærlig innrømme at jeg er en sjalu person, dette er mest fordi jeg har med meg sår fra barndommen og gjort at jeg generelt ikke stoler på mennesker og særlig menn. Jeg er sammen med en mann som ikke alltid har så mye modenhet over seg, selv om han er 38 år. Han kan plutselig si at "hun er deilig", og snakke om en kollega på jobb som er såååå vakker og smart osv. MEN det verste er den j**** telefonen, han følger alle mulige babes på instagram, sender meldinger med venninnen sin om pikk, mus og osv. Jeg har sagt dette ikke er greit og skaper en usikkerhet i meg, da får jeg bare vite at andre kvinner tåler det og det er jeg som er sykelig sjalu. Er jeg helt utenfor her? Er dette normalt og ok, hadde dere damer funnet dere i dette og dere menne, hadde dere sagt og gjort slike ting mot kjæresten? 

Anonymkode: f08d1...23c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Andre kvinner tåler det? Hvilke kvinner da? Hans oppblåsbare Barbara? Hun teller ikke.

Be denne fjotten ryke og reise, denslags oppførsel skal du ikke måtte finne deg i. Du har det bedre uten ham.

Anonymkode: 0c21a...0a2

• Liker 22
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre kvinner tåler det? Hvilke kvinner da? Hans oppblåsbare Barbara? Hun teller ikke.

Be denne fjotten ryke og reise, denslags oppførsel skal du ikke måtte finne deg i. Du har det bedre uten ham.

Anonymkode: 0c21a...0a2

Hahaha ler meg skakk, takk, den trengte jeg ;D

• Hjerte 10
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde ikke jeg godtatt! Har en selv som fulgte kreti og pleti på Instagram. Har gitt klar beskjed om at dette ikke er greit nå når han er i et forhold! Han har slettet mange heldigvis. Og den sjargongen der med venninner hadde jeg heller ikke godtatt! Herregud, mannen er jo ikke voksen i det hele tatt! Det skaper usikkerhet og tillitsproblem og hvis du er viktig for han så skjerper han seg! Det handler om respekt for kjæresten sin. 

Anonymkode: 75334...8c5

• Liker 6
Skrevet (endret)

La oss snu litt på denne: Hvorfor vil du ha en relasjon til en mann som ikke viser deg omsorg og respekt, spesielt når du har bagasje som bør hensynstaes til en hvis grad? Hva tilfører det livet ditt av positivitet? Hva gir det deg å være sammen med han? 

Endret av Carrot
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Dette hører ikke hjemme i et forhold som baseres på gjensidig respekt, men dere har kanskje ikke et slikt forhold?

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De færreste damer syns slike menn på snart 40 år er særlig tiltrekkende.

Du får sette deg ned ved siden av han i sofaen og scrolle gjennom store peniser og godt trente kropper, og fortelle han at det er drømmen!

Så dumper du han etter det.

Anonymkode: c4e7d...e0d

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg aldri i verden godtatt😨38 år sier du, høres ut som du beskriver en fjortiss🤭 Kan man virkelig være så umoden i voksen alder? Hadde rett og slett blitt kvalm om min samboer holdt på slik. Total mangel på respekt jo🥵 Hadde hivd han på hue og rævva ut!!

Anonymkode: c1c48...9b1

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bli i ett slikt forhold. 
Vi kan sitte her å råde folk til å avslutte forferdelige dårlige forhold men sannheten er at de fleste blir uansett. Trist.. at de ikke ønsker å få det bedre. 

Anonymkode: e3651...f8e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det dere finner disse mannfolka? 

Jeg er tildels noe enig i at det er først og fremst DU som må jobbe med din sjalusi, men som kjæreste så skal man i det minste prøve å berolige og hjelpe deg å bli trygg...

Så nei, dette er ikke normalt. Forstår ikke engang at du må spørre...

Anonymkode: 459b8...e1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg skal ærlig innrømme at jeg er en sjalu person, dette er mest fordi jeg har med meg sår fra barndommen og gjort at jeg generelt ikke stoler på mennesker og særlig menn. Jeg er sammen med en mann som ikke alltid har så mye modenhet over seg, selv om han er 38 år. Han kan plutselig si at "hun er deilig", og snakke om en kollega på jobb som er såååå vakker og smart osv. MEN det verste er den j**** telefonen, han følger alle mulige babes på instagram, sender meldinger med venninnen sin om pikk, mus og osv. Jeg har sagt dette ikke er greit og skaper en usikkerhet i meg, da får jeg bare vite at andre kvinner tåler det og det er jeg som er sykelig sjalu. Er jeg helt utenfor her? Er dette normalt og ok, hadde dere damer funnet dere i dette og dere menne, hadde dere sagt og gjort slike ting mot kjæresten? 

Ikke normalt i det hele tatt. Han behandler deg jo som/forventer at du skal være en av gutta -ikke en kjæreste.

hadde ikke orket han der…..

Anonymkode: 50008...3d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting av det du nevner her er innafor. Hverken å kommentere andre damer på den måten eller å følge mange babes på instagram. Du fortjener en mye bedre mann enn han dusten der! 

Anonymkode: 586c9...7cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre kvinner godtar dette? De andre kjærestene hans? 

Så typisk at han legger det på deg og sykeliggjør dine følelser.

Han mannen der har røde flagg over hele seg!

Anonymkode: 0ca93...51c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vært sammen lenge? Om dere ikke bor sammen hadde jeg dumpet han her og nå. Meldinger om pikk og mus til sin venninne? Det sier jo seg selv at hun ikke bare er en venninne, mest sansynelig ei gan ligger med. Kom deg vekk!

Anonymkode: 8abcc...724

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du sammen med Joakim fra Gift ved første blikk? 

Anonymkode: de1c5...828

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (6 timer siden):

La oss snu litt på denne: Hvorfor vil du ha en relasjon til en mann som ikke viser deg omsorg og respekt, spesielt når du har bagasje som bør hensynstaes til en hvis grad? Hva tilfører det livet ditt av positivitet? Hva gir det deg å være sammen med han? 

Dette!!! 

Skrevet

Har han blitt nevropsykologisk utredet ? Kan virke som han er lettere psykisk utviklingshemmet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må være veldig desperat som gidder dette.

Anonymkode: e48f2...fbe

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke orket. Folk får være som de er, det er ikke min oppgave å endre dem eller å kontrollere dem, men ingen kan tvinge meg til å være i et forhold med en gris.

Var selv sammen med en "voksen mann" som kåtet seg opp på unge damer på nett, det fikk meg til å føle meg som dritt. Følelsene mine gikk fra kjærlighet til forakt. Adios!

Anonymkode: 8e22a...241

AnonymBruker
Skrevet

Nei!!! Ikke greit!!!

Anonymkode: e6109...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...