AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Hei. Jeg har siden mars 2020 vært plaget med mageproblemer. Det kom akutt en dag i mars 2020 å Ble aldri bra igjen. Mke symptomer har vært løs mage HVER morgen siden 2020, men mesteparten har jeg kun dobesøk hver morgen altså en gang i døgnet, eller maks ila et døgn. Dette er jo ikke like ille som de som går på do 15 ganger i døgnet men alikevel. Tok gastroskopi test i 2020, testen var negativ, ikke cøliaki. Legen tror heller ikke at jeg har det, men at det er irritabel tarm (ibs). Det kan jeg være enig i. Siden testen var negativ å jeg fortsatt sliter med magen, i perioder mer enn andre har jeg nå lyst til å leve glutenfritt. Kan jeg evnt merke bedring i magen ila kort tid, at magen blir fastere hver morgen? Noen som har det samme problemet som meg og som merket bedring av å slutte med gluten? Takk for svar alle sammen:) Anonymkode: 11a6b...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Har du lest Marit Kolby sin bok? Følg henne på Instagram, der skriver hun mye om hvordan få kontroll på mageproblemer. Anonymkode: 55c9e...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå