Gå til innhold

Får man fagfolk i juli til oppussing av bad/annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ferietid for alle som en, eller er det seriøse selskap som også tar oppdrag i juli? 

Anonymkode: 49638...e0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er enkelt å finne dette. Har pussa opp tre leiligheter, alle med lang pause på sommeren. 

Anonymkode: 6c1ff...c1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ikke det er enkelt å finne dette. Har pussa opp tre leiligheter, alle med lang pause på sommeren. 

Anonymkode: 6c1ff...c1b

Ja, nettopp.

Er også litt redd for å få tilbud fra litt useriøse aktører :S

Anonymkode: 49638...e0c

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg leide før skulle de pusse opp i hele juli. De ville ha det klart til skolestart. Huseier skulle ta over hele huset, og det var mye de ville gjøre. De har solgt huset siden, og jeg har sett det de skulle gjøre har blitt gjort, men kan selvsagt ikke si om det faktisk ble gjort på sommeren. Hun av utleierne var ganske så for seg, og ville ha ting gjort helst igår, og villig til å betale for det også, så godt mulig hun fant noen som kunne ta det på sommeren. Jeg var hjemme når hun hadde noen håndverkere på «visning» for å se seg rundt og ta en vurdering på tid og kostnad, og da var hun veldig klar på at det skulle gjøres i juli. 

Der jeg bor nå flyttet utleiere selv ut en måned på sommeren fordi håndverkere skulle inn og fikse. Det var lettest at det ble gjort når familien hadde ferie siden det var mye som ble tatt. Jeg hadde ikke noe sted å gjøre av meg, så måtte bli hjemme, og det var håndverkere i full sving fra tidlig til sent. De holdt ikke på inne hos meg altså, men det føltes som de var hos meg i 15 timer i slengen. Så de jobbet på.  

mulig du finner noen? 

Anonymkode: ffcb8...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...