AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Har time hos gynekolog i ettermiddag for biopsi av livmorhals etter at jeg fikk svar på celleprøve at jeg har celleforandringer. Jeg har flere symptomer på livmorhalskreft, som feks blødninger i tide og utide. Ser det står flere steder at man ikke skal ta celleprøve når man har menstruasjon, men hva med biopsi?! Jeg har jo aldri ikke menstruasjon i det hele tatt, så tar jo denne prøven på grunn av blødninger 🤪 Og ventetiden er laaang, så har ikke lyst til å avbestille heller 😒 Utrolig vanskelig å planlegge å komme når jeg ikke blør, fordi det er helt vilkårlig. Noen som VET noe om dette? 😊 Anonymkode: 0ec9c...cdc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Det er ikke farlig at du blør, de vasker osv før de tar biopsien. Dette går fint 😌 Anonymkode: 938fb...fb5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 RING til de som faktisk sitter på fasiten..... LES gynekologen. istedenfor å spørre på ett anonymt forum........ Anonymkode: a1fab...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå