AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Om jeg kjøper en fin bluse og har høyhælte finsko til, blir det likevel for "hverdagslig" med denne buksen i en barnedåp? Er ikke noen dressbukse akkurat; stoffet er vel stretchy tricot..Men den er helt ny, så ikke noe falmet eller slitt. Vet at de aller fleste damene kommer i kjoler, men jeg har lagt på meg så mye siste tiden, og får i tillegg mensen dagen før, så jeg kjenner at jeg orker nesten ikke tanken på å ha det ubehagelig 🙈 Anonymkode: 4238f...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Hvorfor skulle du ikke kunne det??? Det du beskriver som blusen og finsko er jo antrekket. Buksen spiller ingen rolle... Skulle du gått med den buksen alene derimot.... Anonymkode: 87b2d...e21
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Ja selvsagt kan du det. Med en fin/pyntet topp eller bluse, så er det jo helt perfekt. Anonymkode: a49e5...191
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 For det første: - Bukse, bluse og pene sko er selvfølgelig HELT innafor i en dåp. For det andre: - Ingen bryr seg egentlig om hva de andre har på seg så lenge det er noenlunde pent. Jeg kan ikke huske hva noen hadde på seg i dåpen til mine barn, eller til mine nevøer og nieser. Det er riktignok en del år siden, men tror man er mer opptatt av hva man selv har på seg. Anonymkode: d954a...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 100% uproblematisk bekledning i barnedåp. Men at det skal være mer komfortabelt med bukse enn kjole når man er oppblåst, stiller jeg meg undrende til. Med mindre det er en kroppsnær kjole, så finnes det vel ikke noe bedre for å unngå press på magen. Anonymkode: 6cebc...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Om jeg kjøper en fin bluse og har høyhælte finsko til, blir det likevel for "hverdagslig" med denne buksen i en barnedåp? Er ikke noen dressbukse akkurat; stoffet er vel stretchy tricot..Men den er helt ny, så ikke noe falmet eller slitt. Vet at de aller fleste damene kommer i kjoler, men jeg har lagt på meg så mye siste tiden, og får i tillegg mensen dagen før, så jeg kjenner at jeg orker nesten ikke tanken på å ha det ubehagelig 🙈 Anonymkode: 4238f...d3d Brukte den samme buksa i dåp på søndag. Hadde en blank overdel og dressjakke over. Helt enkelt og greit Anonymkode: 0217d...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå