Gå til innhold

Mensen kommer ikke, ny syklus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen tidlig i forrige uke. Vi prøver å bli gravide, men alle testene er negative. Jeg er regelmessig syklus på 24-26 dager. Mens varer i ca 4 dager.

Men nå har den altså ikke kommet. Jeg fikk ikke tracket eggløsning, da jeg gikk ton for testet før vi nådde peak. 
Det jeg nå lurer på er hva skjer nå? Stopper alt opp i vente på mensen, eller kan man «hoppe over» en syklus på en måte? Vil eggløsning skje som forventet? 
Jeg er 36 år. Har er barn fra før. Aldri hatt så forsinket mens før.

Anonymkode: 0c556...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

A) nei eggløsning denne syklusen skjer ikke som forventer av den grunn at du ikke har begynt en ny syklus. Ny syklus begynner 1. blødningsdag selv om blødningen er for sen

B) mest sannsynlig hadde du ikke eggløsning da du trodde forrige syklus, da hadde du fått mensen som forventet. Du må bare vente å se hva som skjer. Helt normalt at det blir urytme i systemet innimellom 

Anonymkode: 39531...f13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

A) nei eggløsning denne syklusen skjer ikke som forventer av den grunn at du ikke har begynt en ny syklus. Ny syklus begynner 1. blødningsdag selv om blødningen er for sen

B) mest sannsynlig hadde du ikke eggløsning da du trodde forrige syklus, da hadde du fått mensen som forventet. Du må bare vente å se hva som skjer. Helt normalt at det blir urytme i systemet innimellom 

Anonymkode: 39531...f13

Okey, takk for svar.

Har dialog med lege da jeg egentlig skulle ta blodprøver på 3. syklusdag. Så ja, får bare vente å se.

Anonymkode: 0c556...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...