Gå til innhold

Eksen vil ha meg

Anbefalte innlegg

Gjest kvalm venninne
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og min eks. Det var ikke et langvarig forhold, og vi var venner før vi ble kjærester og venner etre.

Vi var venner, men han ville stadig at vi skulle stifte bo (hans bo - han eier mer enn meg, jeg eier trusa mi...) HAN VIL DET I DAG...måten han sier det på... :overrasket:

Men jeg er en kunstner som ikke vil eie så mye.

Jeg er så pokker lei. Nå tror han at jeg vil ha sex med han, etter at han har vært i Thailand (nei, men hun er jo ikke sånn... "traff du henne på bar, jada, men, mama som eide baren sa hun var så snill og var så så snill...)

Jeg spyr. Jeg er venner med han men tåler ikke mer enn en klem. Jeg har bedt han få henne hit til Norge, så vil jeg ønske henne velkommen og hvis hun er hyggelig så vil jeg ha a nice time...og kanskje vi blir venninner.

De driter seg ut... ler av streeptease, og synes det er kunst, og sitter her og toer sine hender. Skal skal ikke...

Ærlig talt. Jeg har sett bilde av henne og hun har dype øyne. Hvis han ble forelsket, hvorfor tar han ikke sjansen da?

I stedet prøver han seg på MEG!!!

Den døren er låst. Vi har ingen felles interesser unntatt å gå på ski og gå på en pub. Jeg vil ha en mann som elsker å spasere og titte, eller sove eller lese...

Dette er egentlig ikke et problem, fordi han er en eks... men jeg merker at han helst vil ha en norsk knulledame (meg), men det får han ikke. Nå prøver vi å dekke over sporene, vi har felles bla bla bla..

Æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt overrasket da du sa at han likte å gå på ski. Ellers vet jeg ikke hva du skal gjøre med denne røra.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg vet hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. Det som gjør meg KVALM er at han trur vi er mer enn venner... Vi har ikke hatt sex siden mars i 2005.

Mulig jeg har møtt idioter før, men dette tar ja takk, begge deler.

Jeg synes han skal fronte skjebnen og ta henne hit til Norge. Jeg vet at hun vil bli vel tatt i mot av alle vennene.

Men jeg blir kvalm av at han klår på meg... Jeg har av og til lyst til å fike til han, og det har jeg gjort også, men det var kun en klask på handa...

Fanden ta, ekle menn... men i min alder er det vel ikke så mye å håpe på. Enten er alle gifte eller utroe eller råe....

Jeg er 42...

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er i hvertfall godt å se at du vet hva du IKKE vil! Hold deg langt unna noe mer enn vennskap med han her! Og du, fordi om du er 42 år så finnes det faktisk menn på din alder som hverken er gift, utro eller råe!

Skrevet

Det er helt utrolig at du fortsatt er hans venn. For han er ikke din venn!!

Fia

Skrevet
:overrasket: Dette var jaggu vanskelig å skjønne noe av....
Gjest Pecado
Skrevet

Ja ikke lett å forstå egentlig.

Men dersom fyren er en dust så kutt han ut. Du har lite med hvem han knuller bortsett fra deg. Vil han ha sex med henne med de dype øynene uten å ta henne til Norge er det jo ikke ditt problem.

Kvinnfolk er kvinnfolk verst. Lage problemer av noe som dette..

Gjest Gjest_Lillebille_*
Skrevet
Jeg vet hva jeg skal gjøre og ikke gjøre. Det som gjør meg KVALM er at han trur vi er mer enn venner... Vi har ikke hatt sex siden mars i 2005.

Mulig jeg har møtt idioter før, men dette tar ja takk, begge deler.

Jeg synes han skal fronte skjebnen og ta henne hit til Norge. Jeg vet at hun vil bli vel tatt i mot av alle vennene.

Men jeg blir kvalm av at han klår på meg... Jeg  har av og til lyst til å fike til han, og det har jeg gjort også, men det var kun en klask på handa...

Fanden ta, ekle menn... men i min alder er det vel ikke så mye å håpe på. Enten er alle gifte eller utroe eller råe....

Jeg er 42...

Hvis du virkelig bryr deg så lite om han som du gir uttrykk for, og synes han er så kvalm som du sier, hvorfor bryr du deg i hele tatt? Hvorfor bryr du deg med å ta det opp på KG i det hele tatt??

Mulig du er litt såret, litt sjalu og litt glad i han?

Hvis ikke, forstår jeg ikke hva som er problemet, ærlig talt...

Gjest Pecado
Skrevet

Men du gjest lillebille, er du lillebille eller bare en jukse-lillebille? Tror det er nevnt i en tråd av lillebille skjønner du.

Gjest ekslillebille
Skrevet
Men du gjest lillebille, er du lillebille eller bare en jukse-lillebille? Tror det er nevnt i en tråd av lillebille skjønner du.

Ikke noe jukse-lillebille nei. Har forklart dette for lillebille i en annen tråd:

Har vært gjest lillebille her på KG ihvertfall i et halvt år, og fast lillebille på et annet forum i enda lenger tid, derfor har det bare blitt til at jeg har brukt det her også. Først idag ser jeg at noen andre heter det, og at flere reagerer på det...

Har ikke vært meningen å gi meg ut for å være noen andre, og kommer til å skifte nick nå..Ønsker jo å ha min egen "personlighet" og meninger, som jeg skjønner ikke er helt like på den faste lillebille sine meninger ;)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Saken er at vi har felles venner også innad i familien så jeg må omgås han. Og jeg er glad i han, men jeg mister respekten når de ser på damer som knulledukker. Jeg har overhørt en samtale med min eks og hans kamerat som også var i Thailand. Min venninne hørte også hva de presterte å si...

Nå har han bedt meg med til ........., et land i Europa, men jeg kommer til å takke nei. Av det jeg hører er han mest glad i meg. Jeg hører det av andre og har spurt han, men han avfeier det som sludder.

Vi har vært venner i tyve år og han har faktisk kvaliteter som en venn. Så jeg lurer på hvorfor han ikke kan ta xxx fra Thailand hit til Norge og se om de trives sammen her også. Så kan de evt. gifte seg hvis de bestemmer seg for det.

Han trives ikke alene etter at han ble enkemann, men han er skeptisk til å ta en thaidame hit... :overrasket:

Men han var ikke skeptisk på ferien...

Jeg vet at han ikke brukte kondomer, pga. at jeg stilte han et spørsmål. Han svarte at hun kunne bli gravid så han brukte kondom.

Men så fortalte han om da hun fikk menstruasjon og begynte å grine pga. at hun trodde han ville bytte henne ut med en annen.

Da begynte jeg å le og avslørte han på rappen. Han er like kåt uansett om det er mens eller ikke. Og det måtte han innrømme...

Jeg er glad i han, men kun som en venn. Han er 15 år eldre enn meg, men det har ingenting med saken å gjøre.

Jeg har rådet han til å ta sjansen. Hun er en voksen dame og ingen ungjente.

Men at han klår på meg i fylla gjør meg lettere kvalm. Liker dere at noen klår på dere?

Skrevet

Det er ganske vanskelig å skjønne hva du egentlig mener her.. Men jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å tenke på hva denne mannen gjør eller ikke gjør. Nei, jeg liker ikke at folk klår på meg, og er det noen som ikke tar nei for et nei, holder jeg meg unna vedkommende. Er det slik at jeg må forholde meg til han, sørger jeg for at jeg ikke havner i situasjoner som gjør at han får sjangsen til å klå. Regner med at han ikke beføler deg når dere er sammen med andre mennesker dere kjenner?

Skrevet

Han tar på meg også når det er familie eller venner tilstede. :sjenert:

Det er direkte pinlig. Jeg er nesten nødt til å be han slutte med dette, men han kommer fra et syd-europeisk land der det er mer vanlig å ta på hverandre enn her i landet...

Skrevet

Hvis du misliker at han klår må det vel gå an å si ifra på en normal måte? Og heller sitte/stå et annet sted med litt avstand fra han?

Du høres både sint og bitter ut i dine innlegg og jeg, som flere, får inntrykk av at det er noe mer du er ergelig for her.

Håper du finner ut av tinga og at det ordner seg!

Skrevet
Jeg er nesten nødt til å be han slutte med dette

Hvis du ikke har bedt han om å slutte, tror han jo sikkert at det er helt greit at han gjør det.

Skrevet

Har nesten litt vondt av deg, jeg. Du virker jo utrolig umoden for aa vaere 42. Han derre typen boer du bare parkere, kan ikke vaere mulig at han syns det er greit aa klaa paa deg forran andre, selv om du mener han kommer fra en annen kultur? Du sier han er 15 aar eldre enn deg itillegg...Hjelpe oss alle. Nei, kutt ham ut. Egentlig klarer jeg ikke ta deg helt paa alvor...

Hilsen Cath'en (pt Albufeira)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...