Gå til innhold

Krymper eller utvider Freddy rumpejeans seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har bukser derfra og kan si om de vider seg ut etter bruk så man burde bestille en str mindre for at den skal være stram? Eller holder de seg stramme? 

Anonymkode: 24195...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er små i størrelsen, så ikke bestill en størrelse mindre enn vanlig. De beholder passformen så de blir hverken mindre eller større, er min erfaring.

Anonymkode: aff2f...744

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er små i størrelsen, så ikke bestill en størrelse mindre enn vanlig. De beholder passformen så de blir hverken mindre eller større, er min erfaring.

Anonymkode: aff2f...744

Ok takk! Ja jeg har bestilt og mottatt to bukser som passer godt nå i størrelsen, men de er jo veldig dyre så leit å betale (faktura) om de blir slappe i formen i løpet av noen måneder liksom.. Derfor lurte jeg på om jeg burde bytte i annen størrelse men håper du har rett i at de holder fasongen da! 🤞

Anonymkode: 24195...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Rumpejeans? Hva i all verden er rumpejeans?

Hilsen Olga (93) uten tiktok. 

Anonymkode: 2be59...c79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Rumpejeans? Hva i all verden er rumpejeans?

Hilsen Olga (93) uten tiktok. 

Anonymkode: 2be59...c79

Så du har klart å unngå å få dem med deg? Pris deg lykkelig. Her er de.  🤦‍♀️ Det er ikke så vanskelig å se hvor betegnelsen kommer fra. :P

Anonymkode: 11eaf...19d

AnonymBruker
Skrevet

Må være boen av verdens sryggeste bukser. I tillegg blir de ødelagte etter en stund (venninne som hadde flere). Forferdelig smak. Skjønner ikke at folk har så tacky smak. 

Anonymkode: 2fb4d...90f

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Må være boen av verdens sryggeste bukser. I tillegg blir de ødelagte etter en stund (venninne som hadde flere). Forferdelig smak. Skjønner ikke at folk har så tacky smak. 

Anonymkode: 2fb4d...90f

Ja dette var jo virkelig svar på det TS spurte om🙄

Anonymkode: 7257c...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to slike bukser. Veldig behagelig, men elendig kvalitet dessverre. Begge ble ødelagt etter kort tids bruk. Sømmene sprekker opp, glidelåsene blir ødelagt. Og nei, kjøpte de ikke for små, og har hørt flere kommenterer dette problemet😨

Anonymkode: da24e...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...