Gå til innhold

MEG + KONE + SVIGERMOR = Sex samtidig

Anbefalte innlegg

Gjest mann34
Skrevet

Fy fan, var skikkelig full forrige helg og hadde meg med min kone PLUSS min svigermor.. SAMTIDIG! Vi var alle totalt wasted. Er det mulig? Hva gjør jeg? sitter hos en venn, tør ikke gå hjem, skikkelig flaut. Hva kommer til å skje? Hvordan hadde dere reagert...

Vært i lignende situasjon

Virker... uvirkelig. :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Du igjen? Hvis du liker din kones mor så mye, hva med å ta henne med ut på middag istedenfor å dele dine fantasier med oss?

Skrevet

Kan umulig være sant det der.

Uansett hvor fulle dere måtte ha vært,så gjør man bare ikke sånt.

Man har da en sperre!

Hvis det mot formodning skule stemme det der,så hadde jeg aldri dratt hjem igjen,men kanskje gravd meg ned istedet? :grine:

Gjest Pecado
Skrevet

Dra hjem og foreslå å ta med svigerfar neste gang.

Skrevet
:ler::ler::ler: familietreff har vel fått en helt annen betydning hos dere :ler::ler::ler:
Skrevet
Fy fan, var skikkelig full forrige helg og hadde meg med min kone PLUSS min svigermor.. SAMTIDIG! Vi var alle totalt wasted. Er det mulig? Hva gjør jeg? sitter hos en venn, tør ikke gå hjem, skikkelig flaut. Hva kommer til å skje? Hvordan hadde dere reagert...

Vært i lignende situasjon

Virker... uvirkelig. :overrasket:

Vel, her hos oss er slikt daglig kost. Hvorfor føler du deg skyldig? Jeg synes tvert i mot du burde sende svigermor og kone blomster og takke for sist. Du kunne kanskje foreslå at svigerfar og tanter ble med neste gang?

Nei, dette er ikke noe å grue seg for, det er bare å dra noen svenske-vitser og late som ingenting.

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvis det er noen trøst så tror jeg nok din kone og svigemror føler situasonen hakket mer ubehagelig enn deg.... :ler:

Gjest Gjest_nyskjerrig_*
Skrevet

Er hu pen,svigermora di?

Tenner du på henne,eller lot du deg bruke???

Skrevet
Nei, dette er ikke noe å grue seg for, det er bare å dra noen svenske-vitser og late som ingenting.

Det er det jeg pleier å gjøre også.. Fungerer som bare det!

Gjest undrer
Skrevet

Hva i all verden gjør denne tråden på singelforumet?

Skrevet
Hva i all verden gjør denne tråden på singelforumet?

Du - når du sier det............ :klø: Det lurer jaggu jeg på også. :overrasket:

Takk for tipset du - jeg flytter den sporenstreks til snikk-snakk jeg ;)

Usikker

-moderator-

Gjest christineemily
Skrevet
Du igjen? Hvis du liker din kones mor så mye, hva med å ta henne med ut på middag istedenfor å dele dine fantasier med oss?

Ja, det sier jeg også. Var det ikke deg vi hørte fra forrige uka da? :hoho::ler::hoho::hoho: :smile:

Skrevet
:ler:  :ler:  :ler: familietreff har vel fått en helt annen betydning hos dere :ler:  :ler:  :ler:

:ler::ler::ler::ler:

:ler::ler::ler:

:ler::ler:

:ler:

morsomt!

Skrevet
Hvis det er noen trøst så tror jeg nok din kone og svigemror føler situasonen hakket mer ubehagelig enn deg.... :ler:

Ingen som tør å komme hjem med andre ord... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...