AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Har vært så mye snakk om Pink stuff sine vaskemidler i de siste årene. I dag prøvde jeg pink stuff paste. Syns ikke det var noe særlig Wowwww effekt med den. Jif er skurekrem er jo like god. Flere som ikke likte pink stuff? Anonymkode: b0322...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Det er nettopp det Pink Stuff er; skurekrem. Kan ødelegge emalje, fliser etc, ikke sikkert alle vet det. Endret 28. mars 2023 av Motelvibes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg likte heller ikke den pasten. Jeg vasket dusjkabinettet med den for å teste, og den var utrolig vanskelig å skylle av etter å ha skrubbet. Glassdørene var fortsatt hvite etter å ha skylt med sterk stråle fra dusjen. C soap sin er myyyyye bedre. Har toalettrensen til pink stuff da, den funker fint. Anonymkode: 15d6d...831 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Sverger til microfiber - no fuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg likte heller ikke den pasten. Jeg vasket dusjkabinettet med den for å teste, og den var utrolig vanskelig å skylle av etter å ha skrubbet. Glassdørene var fortsatt hvite etter å ha skylt med sterk stråle fra dusjen. C soap sin er myyyyye bedre. Har toalettrensen til pink stuff da, den funker fint. Anonymkode: 15d6d...831 Enig. Jeg brukte den også i dusj hjørne. Etter flere timer når veggene var helt tørre så ser jeg fortsatt et hvitt belegg på veggene og gulvet. Og noen plasser kunne jeg se tegn til små riper også😪 toalett rens har jeg ikke testet enda. Motelvibes skrev (5 timer siden): Det er nettopp det Pink Stuff er; skurekrem. Kan ødelegge emalje, fliser etc, ikke sikkert alle vet det. Så sant! Jeg visste ikke det. Ts Anonymkode: b0322...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå