Gå til innhold

Flere enn meg som ikke likte Pink stuff??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært så mye snakk om Pink stuff sine vaskemidler i de siste årene. I dag prøvde jeg pink stuff paste. Syns ikke det var noe særlig Wowwww effekt med den. Jif er skurekrem er jo like god.

Flere som ikke likte pink stuff?

Anonymkode: b0322...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp det Pink Stuff er; skurekrem. Kan ødelegge emalje, fliser etc, ikke sikkert alle vet det.

Endret av Motelvibes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte heller ikke den pasten. Jeg vasket dusjkabinettet med den for å teste, og den var utrolig vanskelig å skylle av etter å ha skrubbet. Glassdørene var fortsatt hvite etter å ha skylt med sterk stråle fra dusjen. C soap sin er myyyyye bedre.

Har toalettrensen til pink stuff da, den funker fint. 

Anonymkode: 15d6d...831

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg likte heller ikke den pasten. Jeg vasket dusjkabinettet med den for å teste, og den var utrolig vanskelig å skylle av etter å ha skrubbet. Glassdørene var fortsatt hvite etter å ha skylt med sterk stråle fra dusjen. C soap sin er myyyyye bedre.

Har toalettrensen til pink stuff da, den funker fint. 

Anonymkode: 15d6d...831

Enig. Jeg brukte den også i dusj hjørne. Etter flere timer når veggene var helt tørre så ser jeg fortsatt et hvitt belegg på veggene og gulvet. Og noen plasser kunne jeg se tegn til små riper også😪 toalett rens har jeg ikke testet enda.

Motelvibes skrev (5 timer siden):

Det er nettopp det Pink Stuff er; skurekrem. Kan ødelegge emalje, fliser etc, ikke sikkert alle vet det.

Så sant! Jeg visste ikke det.

Ts

Anonymkode: b0322...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...