Gjest Frank Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Hei. vil bare høre med dere om dere kunne hjelpe meg med en sak? har hatt et helvete med min exkone en lang tid og det har ikke vært lett å forstå henne på mange måter, og det er lenge nok og jeg vil ha litt tips fra noen som har eller vært i samme situvasjon som meg eller henne. det har seg det at når hun fortalte meg at hun ikke ville mere så ville jo jeg at hun flyttet fra vårt felles bolig, men det ville hun ikke med en gang og jeg måtte hjelpe henne ut/få henne til å flytte. jeg klarte ikke mere at hun brukte all tiden på å ringe/smse til den nye hun hadde funnet seg, (prøvde da å få henne i tale men til ingen nytte) så jeg hjalp henne ut, uten at det var noe spesielt mye bråk om det. jeg bor i boligen enda og har tenkt på å gjøre det fortsatt! men har et hellllvete med henne fortsatt. så til spøsmålet mitt, jeg sitter med en følelse at det som plager henne er at hun er blitt avist av meg, fra boligen, jeg har ikke vist noen intresser for at jeg vil ha henne tilbake (det vil jeg ikke) jeg er bare kald ovenfor henne (klarer ikke noe annet) Har du blitt avist fra deres bolig og fått "problemer" med det i etter kant? etter at du har flyttet? jeg vil høre om det er noen som kan fortelle meg hva dere følte og hvordan dere oppførte dere, jeg har jo lenge spekulert på hva som plager henne??? og jeg tror det er det at hun er blitt avist fra boligen. eller hva tror dere? Frank.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Det har sikkert ikke noe med boligen å gjøre. Tror helller at det er det at hun vil ha den nye, men hun vil også vite at hun kan få deg hvis hun vil. Når du da viser at du ikke er interessert, så begynner hun å gjøre merkelige ting for å "få deg tilbake". Ikke tilbake som i forhold, men tilbake sånn at hun vet at du venter.
Gjest Frank Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 du mener i både pose og sekk? fikk noe annet å tenke på takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå