AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 4 mnd siden fødsel ammer ikke har startet på igjen med samme p-pillen som jeg brukte før graviditeten. Jeg har i alle år kunnet hoppe over blødningene, nå derimot begynner jeg å spotte for så å oppleve en del slimete og blodig mens før jeg blør en del, har også mer smerter, kan våkne av at det kjennes ut som milde rier (jeg merket ikke noe før). å dette selv om jeg ikke tar pillefri uke, men jeg blir jo tvunget til det når jeg begynner å blø slik. Har hatt blødninger to ganger nå etter at renselsen var over. har flere opplevd store endringer? Blir jeg nødt til å finne en ny pille eller er det håp om at det ordner seg med tiden? Anonymkode: d0d22...180
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Jeg fikk høre av gynekologen at det er helt vanlig mensen endrer seg, men den skal stabilisere seg etter maks 6 mnd. Anonymkode: 34a78...3d2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk høre av gynekologen at det er helt vanlig mensen endrer seg, men den skal stabilisere seg etter maks 6 mnd. Anonymkode: 34a78...3d2 Da får jeg ha tålmodighet en stund til 👍🏼 takk Anonymkode: d0d22...180
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 Endret seg mye for meg. Før hadde jeg så godt som ikke vondt, var i så fall bare litt murringer rett før jeg begynte å blø og deler av første dag. Blødde lite og kort, og hadde helt jevn syklus på 29 dager. Å bruke lavdose p-pille (Loette) gikk helt supert. Ingen mellomblødninger generelt og var lett å hoppe over også. Kunne glatt gå et halvt år før jeg trengte å ta sukkerpillene. Etter fødsel har jeg blødd mye og lenge, hatt mye smerter både under mens og utenom mens, og vært veldig uregelmessig. Ligger på alt fra 12 til 46 dager. Loette har jeg blødd konstant av, og Microgynon går greit så lenge jeg tar den før det har gått 24 timer. Begynner å blø med en gang om det går 25 timer i mellom. Fikk påvist PCOS litt over et år etter fødsel, og det hadde jeg ingen tegn på før jeg ble gravid. Gynekologen mistenker at hormonendringene under svangerskapet trigget PCOS-en. 🙃 Anonymkode: 2955c...27c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Endret seg mye for meg. Før hadde jeg så godt som ikke vondt, var i så fall bare litt murringer rett før jeg begynte å blø og deler av første dag. Blødde lite og kort, og hadde helt jevn syklus på 29 dager. Å bruke lavdose p-pille (Loette) gikk helt supert. Ingen mellomblødninger generelt og var lett å hoppe over også. Kunne glatt gå et halvt år før jeg trengte å ta sukkerpillene. Etter fødsel har jeg blødd mye og lenge, hatt mye smerter både under mens og utenom mens, og vært veldig uregelmessig. Ligger på alt fra 12 til 46 dager. Loette har jeg blødd konstant av, og Microgynon går greit så lenge jeg tar den før det har gått 24 timer. Begynner å blø med en gang om det går 25 timer i mellom. Fikk påvist PCOS litt over et år etter fødsel, og det hadde jeg ingen tegn på før jeg ble gravid. Gynekologen mistenker at hormonendringene under svangerskapet trigget PCOS-en. 🙃 Anonymkode: 2955c...27c Såpass 😬 Anonymkode: d0d22...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå