AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Jeg er lykkelig gift. Fantastisk mann som er omsorgsfull, snill, smart, veldig bra i senga, sexy. God samtalepartner og vidunderlig far. Kunne ikke ha hatt det bedre. Hadde det blitt slutt hadde livet vært over. Likevel har jeg en annen som jeg har vært glad i hele livet. Vi deler en felles interesse, og jeg føler han forstår meg på en måte som mannen ikke gjør. Og vise versa. Kunne aldri ha gått fra mannen min og aldri ha vært utro. Likevel lengter jeg sånn etter å bare sitte med denne andre og drikke vin og skravle om felles interesser. Jeg kjenner at jeg blir varm når jeg får en snap fra ham. Men han har et uryddig liv pluss et par andre sider som gjør at jeg ALDRI kunne ha levd med ham. Hva gjør jeg for å få vekk de følelsene? Er vi bare ikke skapt for å være monogame? Anonymkode: 32ca9...88d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Du må kutte han helt ut. Anonymkode: 72ffa...677 6
drk3 Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er lykkelig gift. Fantastisk mann som er omsorgsfull, snill, smart, veldig bra i senga, sexy. God samtalepartner og vidunderlig far. Kunne ikke ha hatt det bedre. Hadde det blitt slutt hadde livet vært over. Likevel har jeg en annen som jeg har vært glad i hele livet. Vi deler en felles interesse, og jeg føler han forstår meg på en måte som mannen ikke gjør. Og vise versa. Kunne aldri ha gått fra mannen min og aldri ha vært utro. Likevel lengter jeg sånn etter å bare sitte med denne andre og drikke vin og skravle om felles interesser. Jeg kjenner at jeg blir varm når jeg får en snap fra ham. Men han har et uryddig liv pluss et par andre sider som gjør at jeg ALDRI kunne ha levd med ham. Hva gjør jeg for å få vekk de følelsene? Er vi bare ikke skapt for å være monogame? Anonymkode: 32ca9...88d 5 tråden denne uken om det samme "Jeg elsker mannen min over alt og ville ALDRI vært utro osv im a loyal girl....men jeg er forelsket i en annen også og chatter med han bak ryggen på mannen min. Mannen min er dårlig i sengen så har følt litt annerledes når jeg begynte åsnakke med han nye i skjul bak ryggen til min kjære, ja . og mannen min psykisk misbruker meg ved å se på mtv music videos med pene damer på ååååå, og da får jeg liksom en grunn til å snakke med han andre. enig jenter ? er det greit at jeg er emosjonelt utro siden mannen er slemmeslem ? jeg fisker ikke etter et ja altså jeg bare lurer tihi" you belong to the streetz Endret 28. mars 2023 av drk3 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Om du virkelig elsker mannen din, da kutter du kontakten med den andre mannen. Når du pleier kontakt med den andre mannen, velger du å ikke respektere mannen din, fordi du egentlig er emosjonelt utro. Så lenge du pleier kontakten med den andre mannen så tror jeg egentlig ikke du elsker mannen din, for da hadde du ikke ønsket å sette ditt og hans forhold i fare. Anonymkode: 16e61...10a 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Synd at du ikke kan svare skikkelig. Jeg er ikke ute etter sympati, men kan heller ikke gjøre noe med hva jeg føler og det er tungt. Jeg chatter ikke med ham bak ryggen til mannen min. Har ingen problemer med at mannen min ser det. Hvis vi snakker er det aldri om nor annet enn vår felles interesse. Har heller ikke sagt at mannen min har gjort noe som driver meg til å føle noe for andre- tvert i mot. TS Anonymkode: 32ca9...88d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synd at du ikke kan svare skikkelig. Jeg er ikke ute etter sympati, men kan heller ikke gjøre noe med hva jeg føler og det er tungt. Jeg chatter ikke med ham bak ryggen til mannen min. Har ingen problemer med at mannen min ser det. Hvis vi snakker er det aldri om nor annet enn vår felles interesse. Har heller ikke sagt at mannen min har gjort noe som driver meg til å føle noe for andre- tvert i mot. TS Anonymkode: 32ca9...88d Altså det var til den over der igjen. Ts Anonymkode: 32ca9...88d
ClausSaus Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er lykkelig gift. Fantastisk mann som er omsorgsfull, snill, smart, veldig bra i senga, sexy. God samtalepartner og vidunderlig far. Kunne ikke ha hatt det bedre. Hadde det blitt slutt hadde livet vært over. Likevel har jeg en annen som jeg har vært glad i hele livet. Vi deler en felles interesse, og jeg føler han forstår meg på en måte som mannen ikke gjør. Og vise versa. Kunne aldri ha gått fra mannen min og aldri ha vært utro. Likevel lengter jeg sånn etter å bare sitte med denne andre og drikke vin og skravle om felles interesser. Jeg kjenner at jeg blir varm når jeg får en snap fra ham. Men han har et uryddig liv pluss et par andre sider som gjør at jeg ALDRI kunne ha levd med ham. Hva gjør jeg for å få vekk de følelsene? Er vi bare ikke skapt for å være monogame? Anonymkode: 32ca9...88d Du er gift med en bra mann… men driver bevisst og opprettholder kontakt med en annen som du lengter etter? Hva er det som feiler deg? 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #9 Skrevet 29. mars 2023 Ts, du skjønner vel selv at du leker med ilden? Ikke bare er du opptatt i et angivelig monogamt forhold, men du sier selv at han andre fyren ikke vil fungere som din kjæreste - jeg antar at han selv i et åpent forhold vil være et dårlig valg for deg. Du er voksen og må selv ta ansvar for å både fjerne deg fra det som ikke er bra for deg, og å skape et interessant og spennende forhold til mannen din. Anonymkode: b03c0...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Skrevet 29. mars 2023 Jeg er av den oppfatning av at hvis man kan bli så forelsket i en annen, er det noe feil i forholdet du allerede er i. Du hadde ikke blitt så betatt hadde alt vært flott med han fra før. Jeg er der selv. Jeg visste ikke at jeg hadde det halvkjipt. Det var pliktsex en gang i uka, og jeg prøvde stadig å komme meg unna mannen. Jeg skjønte det ikke selv før jeg falt pladask for en ny mann på jobben. Det er nå gått snart to år, og det er på vei utfor med mannen. Jeg elsker ham ikke lenger, men han vil ikke gi slipp. Han spiller på min dårlige samvittighet for å ødelegge familien hvis jeg går fra han. Uavhengig av han andre er jeg nå nødt til å gå. Anonymkode: d769a...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #11 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Synd at du ikke kan svare skikkelig. Jeg er ikke ute etter sympati, men kan heller ikke gjøre noe med hva jeg føler og det er tungt. Jeg chatter ikke med ham bak ryggen til mannen min. Har ingen problemer med at mannen min ser det. Hvis vi snakker er det aldri om nor annet enn vår felles interesse. Har heller ikke sagt at mannen min har gjort noe som driver meg til å føle noe for andre- tvert i mot. TS Anonymkode: 32ca9...88d Enkelte, slik som du ts tar opp så trivielle problemstillinger som voksne mennesker vokser fra seg. De tar de rette beslutningene for de vet at det å leke med ilden kun vil føre til enda mer usikkerhet, dårlig familieliv og til slutt et splittet hjem. Derfor er det så få mennesker som gidder å ta slike "problemer" seriøst. Har du lyst på et godt familieliv så retter du fokuset mot familien eller partneren din. Du lærer deg å gi av deg selv for å skape et trygghet, skape gode opplevelser, skape kjærlighet til den du er sammen med. Det omvendte er å flytte fokuset over på andre, det får motsatt konsekvens av det å rette fokuset mot familien. Du blir mer nysgjerrig, man dagdrømmer mer om det man ikke har osv.. Det er et valg man gjør, det er ikke noe som "bare skjer ute av det blå". Dette burde folk flest forstå når de har fått noen år på beina, og allerede vært gjennom noen forhold. Det er helt normalt å bli betatt, til og med kjenne på forelskelesfølelsen over andre mennesker når man har vært sammen med en person i noen år. Det trenger ikke nødvendigvis være et signal om at noe er galt i forholdet, man går bare lei hverandre. Slik du går lei dine foreldre, dine venninner eller venner.. Anonymkode: acc06...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #12 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enkelte, slik som du ts tar opp så trivielle problemstillinger som voksne mennesker vokser fra seg. De tar de rette beslutningene for de vet at det å leke med ilden kun vil føre til enda mer usikkerhet, dårlig familieliv og til slutt et splittet hjem. Derfor er det så få mennesker som gidder å ta slike "problemer" seriøst. Har du lyst på et godt familieliv så retter du fokuset mot familien eller partneren din. Du lærer deg å gi av deg selv for å skape et trygghet, skape gode opplevelser, skape kjærlighet til den du er sammen med. Det omvendte er å flytte fokuset over på andre, det får motsatt konsekvens av det å rette fokuset mot familien. Du blir mer nysgjerrig, man dagdrømmer mer om det man ikke har osv.. Det er et valg man gjør, det er ikke noe som "bare skjer ute av det blå". Dette burde folk flest forstå når de har fått noen år på beina, og allerede vært gjennom noen forhold. Det er helt normalt å bli betatt, til og med kjenne på forelskelesfølelsen over andre mennesker når man har vært sammen med en person i noen år. Det trenger ikke nødvendigvis være et signal om at noe er galt i forholdet, man går bare lei hverandre. Slik du går lei dine foreldre, dine venninner eller venner.. Anonymkode: acc06...9ca Da har du ikke opplevd en skikkelig hodestups forelskelse på det plan der man føler man er skapt for hverandre. Det er opprivende og grusomt samtidig som det er det beste som har skjedd. Anonymkode: d769a...8ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå