Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har en kollega som jeg har jobbet med i flere år. Liker h*n godt og synes h*n er snill og hjelpsom og veldig allright. Men, i helgen var vi på en middag og etter denne bar det videre ut. Det endte med at vi danset og hadde det gøy, men plutselig klemmer personen meg ekstra og tar meg på rumpa og what not. Jeg tuller det vekk og det stopper der..inntil vi skal hjem og tar følge til taxi. Da prøver h*n å kysse meg og jeg er ganske full og litt av og på med å tulle og snakke ting vekk, og vil ikke, da begge har kjærester og fordi jeg ikke er interessert på den måten. Tror egentlig ikke h*n er interessert heller, sikkert bare full. Nå sitter jeg igjen med en veldig rar følelse og har angst for å se h*n på jobb. Har heldigvis ikke skjedd ennå, da vi ikke jobber så tett. Jeg bare gruer meg sånn til å prate med h*n igjen. Føler relasjonen er litt ødelagt og jeg har fått et nytt syn på personen. Vet heller ikke hva jeg skal si eller gjøre når vi ses i lunsjen e.l.. Noen råd? 

Anonymkode: 686aa...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig bare en ting å gjøre her, og det er å la det passere for denne gang.

Og unngå det sosiale, uten å være uhøflig.

Begge var drita, shit happens. Men dere tråkket jo begge bittelitt i salaten her, han mer enn deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trine ?

Anonymkode: ade2f...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan godt kalle h*n det om du vil. Vet vi har en ny kunde som vi skal jobbe med sammen snart. *grøss* Men, godt tips til du første. Får ligge litt lavt i terrenget og spise matpakke på pulten fremover.😅😅😅 Kanskje jeg kommer over det. Faens fylletur ass!

Anonymkode: 686aa...775

AnonymBruker
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Er egentlig bare en ting å gjøre her, og det er å la det passere for denne gang.

Og unngå det sosiale, uten å være uhøflig.

Begge var drita, shit happens. Men dere tråkket jo begge bittelitt i salaten her, han mer enn deg.

Forstår ikke hvordan ts tråkket i salaten. Hun avviste han andre gangen han prøvde seg. Det er heller ikke så lett å vite hva en skal gjøre når kollegaen plutselig prøver seg, så forstår at hun lo det bort første gangen.

Anonymkode: 19233...742

AnonymBruker
Skrevet

Vær litt unnvikende og lat som ingenting 

Anonymkode: e81ad...d07

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Forstår ikke hvordan ts tråkket i salaten. Hun avviste han andre gangen han prøvde seg. Det er heller ikke så lett å vite hva en skal gjøre når kollegaen plutselig prøver seg, så forstår at hun lo det bort første gangen.

Anonymkode: 19233...742

Ja, den er grei - men så tar hun følge med ham til taxi.

Det kan kjapt - særlig når man er drita - tolkes som «vi kan jo dra sammen». 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...