AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Såkalt lab-kjøtt tar stadig nye skritt. Det er bare snakk om tid før det er et like godt alternativ til vanlig kjøtt. Da må vel vegetarianere og veganere rekalkulere sine standpunkter til kjøtt, eller? Anonymkode: b38f8...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 Har lurt på det samme selv. Mulig du treffer målgruppen (om det er veganere/vegetarianere) bedre på "Kosthold og livsstil"? Anonymkode: d1efb...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg spiser ikke kjøtt av 4 grunner: Dyrevelferd Klima Egen helse Synes det smaker lite og er seigt Så de to første grunnene forsvinner jo ved kunstig framstilt kjøtt. Men det er jo fremdeles usunt og øker faren for kreft. Og konsistensen er den samme sååå nei takk 😊 Men jeg synes det er supert at dere kjøttspisere kan potensielt spise kjøtt uten at dyr lider 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg er veganer og jeg personlig ville nok ikke spist det, i alle fall ikke helt enda. For det første kreves det fortsatt celler fra levende dyr, så per definisjon er ikke dette kjøttet vegetarisk (enda). Jeg synes også det virker veldig ekkelt, og det synes jeg om «ekte» kjøtt også så kan ikke se for meg at jeg skulle spise det. Men jeg synes det er et supert initiativ og håper det utvikles videre slik at færre dyr må dø for å bli mat til mennesker. Anonymkode: 83b0e...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 29. mars 2023 #5 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg spiser ikke kjøtt. Hadde nok smakt det, for det bidrar ikke til lidelse. Men er ikke lenger vant til å spise kjøtt, tror kanskje jeg hadde foretrukket bønner/sopp. Men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå