AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Hei! Gravid i uke 37. Er ikke tung og stor selv om jeg er høygravid så ryggsmertene er ikke pga det. Er høy, slank osv. Hatt minimalt med plager ellers i graviditeten. Uansett, den siste uken har jeg hatt helt forj**** vondt i høyre side av ryggen. ca midt på og oppover, blir MYE verre når jeg bøyer meg frem og forsøker å bruke/røre høyrearmen. Vondt når jeg sitter, vondt når jeg ligger. Forsøker å uansett gjøre ting rundt i huset osv for å ikke bare ligge i ro for jeg hører folk si man skal det når man har vondt i ryggen, synes det virker som det gjør det verre. Merker iallefall ikke noen bedring fra dag til dag. Er så vondt at jeg brøler når jeg tar ut av oppvaskmaskinen eller må bøye meg frem etter noe. Høres dette ut som en muskelstrekk? Det skal vel gå over av seg selv? Siden jeg er gravid kan jeg jo ikke ta noe smertestillende heller utenom Paracet som jeg har forsøkt og har absolutt INGEN effekt. Så er det noe som helst poeng i å kontakte lege for det her? Ikke kan de gi meg noe for smertene, jeg er allerede ikke i jobb pga permisjon så jeg ønsker ikke en sykemelding heller. Bare holder på å bli SPRØ av smertene. Anonymkode: 3e804...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå