Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Turvenn blir bare bedre og bedre... Hva er dette for slags useriøs side??

Screenshot_20230330_121535_Chrome.jpg

Anonymkode: 188b4...ba2

Det er en funksjon som heter "snakk i megafonen". Der kan tydeligvis hvemsomhelst si hvasomhelst. Og blamerer seg selv så til de grader. 

I'm too smart for this...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 21.09):

Har barn og vi skal på hytta mi i påska. I huttiheita, så er nok ikke noen stor fare for å treffe noen der. Men jeg får ha på grønn lue i fjellet i det minste. 

Jeg tror ikke jeg kan komme på flere arenaer hvor jeg kan treffe potensielle kjæresteemner. Jeg er virkelig en sosial person, har gått språkkurs, reiser i friperioder på jobb og når barna er hos faren, er en del på tur eller trening (ute) alene, går ut for mat og/eller øl/vin med venner og kollegaer, drar på konserter og kulturtilbud osv. 

Kanskje jeg bare må innse at jeg har mistet min markedsverdi og nå er i kategorien eldgammel og uattraktiv 👵 😄

Jaja. Grønn lue, så får vi se. 

Det har du ikke.

Jeg har nettooo truffet min kjæreste på Tinder. Jeg er litt over 50

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (20 timer siden):

Det har du ikke.

Jeg har nettooo truffet min kjæreste på Tinder. Jeg er litt over 50

Takk ❤️ 

Så fint at du har truffet noen på Tinder! Det er jo noen som gjør det, men jeg har ikke hatt suksess der. Jeg blir så lei av menn som tror på high gain av minimal innsats, og dem kryr det virkelig av på Tinder. Å finne gull der har jeg til gode, selv om jeg har matcha med sikkert 100 til sammen i de periodene jeg har vært der, og møtt 10-15. Så Tinder har jeg gitt opp, jeg har faktisk ikke tid slik livet mitt er nå til å bla meg gjennom så mange uattraktive eller uinteressante menn (for meg. JEG liker at de har litt bilder og litt tekst for at min interesse skal fanges. Men det er det under ti prosent som har). 

Nå har jeg avslutta turvenn også. Etter tredje profilen som lukta scam lang vei og menn som ikke takler avslag (f.eks 67 år gammel mann som minner meg på at han faktisk to ganger har vært gift med damer 20 år yngre enn seg, så her må jeg skjønne at jeg kan ikke bare avvise sånn uten videre, han har faktisk mye å tilby bare jeg vil møte ham- som bor 30 mil unna. Come on. Det grenser til trakassering). 

Består den single mannebefolkningen nesten kun av varianten med oppblåst selvbilde og lav selvinnsikt? Og en genuin følelse av at alle kvinner DE kunne tenkt seg å pule har en slags plikt til å gi de en sjanse? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...