AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 En jeg har hatt en "greie med" for mange år siden tok igjen kontakt med meg for omtrent et halvt år siden. Da flyttet jeg ut fra min tidligere mann, og dette hadde han nok fått høre. Vi sendte litt meldinger fram og tilbake,, han jobbet hardt for å få min oppmerksomhet, og tilslutt fikk han den. Så kjørte jeg forbi han og helt tydelig dama hans. Så jeg sluttet og snakke med han. En liten stund gikk. Og han prøvde og på en måte forklare seg samtidig som han innså hvor teit han var. Han sa også at hans situasjon var lik min. I mitt hode da, tenkte jeg at han var i en separasjonsprosesse (ikke gift,men flytting etc). Så vi snakket litt mer. Viste seg at han ikke viste hva han ville, så jeg stoppet kontakt... (Noen, er litt trege.. meg såklart). Og det har gått noen mnd. Nå i dag, begynner broren hans og sender meg meldinger, han hadde sett meg på en date side og snoket litt på fb siden min osv, sa han. Jeg vet at kompisene til han jeg har hatt "en greie med" vet godt hvem jeg er, og hvem jeg er for han. Men, usikker på hva broren hans vet. Sikkert ingenting vil jeg tro. Men, hva skal jeg gjøre ? Fortsette og snakke litt med han ? -Da vil han jo for virkelig kjenne på kroppen, hva det vil si om han ikke får fingeren ut av rævva. Men, det kan jo såklart gjøre det veldig uaktuelt og ha kontakt med meg igjen senere også, ihvertfall om jeg faktisk dater han. Men, nå tenkte jeg vel bare noen meldinger. Men, litt gøy og se at de har "lik smak" 🙈😂 Anonymkode: 037f0...df5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Hvis intensjonen er å gi han avsmak på deg så kan du flørte med broren. Hvis du vil ut av dette med respekten i behold så dropper du begge, med unntak av om du virkelig vil satse seriøst på broren. Anonymkode: 54f53...e9a 1 1
svartkatt Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Mye synsing og antakelser her virker det som.. Ser ikke poenget med å spille og leke.. kommer det egentlig noe godt ut av det? Snakk, kommuniser, vær åpen og ærlig. 1
Engel Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 (endret) Herregud, må du ha drama? Er du interessert i han som tok kontakt nå så fortsetter du å prate med han. Men ikke om det bare er for å irritere broren. Og du, disse to har samme oppdragelse, dvs at de oppfører seg sannsynligvis like dårlig... Mitt råd: finn deg en helt annen, og slipp drama. Endret 29. mars 2023 av Engel
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 Ble bare litt stresset når det dukket opp meldinger fra broren hans. Ja, jeg vet hele opplegget er skikkelig barnslig, men ikke like enkelt og være åpen osv, når følelsene er i høykant (ref han jrg har hatt en "greie"med.) vi har forøvrig aldri vært fysiske. Men, jeg sa at broren sikkert ikke vet noe om meg. Men, egentlig så tror ikke jeg det er sant. Og da blir jeg enda litt mere sjokkert.. Selvom jeg brøt kontakten med han, så kan jeg knapt forstå at han vil synes at det er "greit" at broren prøver seg... 😳 Hva skjer? 🤨 Nei, vi er ikke tenåringer 🙄 Vi er 45,41 og 35 😅😏 2 av 3 driver bedrift og tredjemann er CTO. 🙈 Har funnet ut at sånt spiller liten rolle når det kommer til kjærlighet og lyster. Anonymkode: 037f0...df5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 1. Man må ikke svare alle som tar kontakt. 2. Hvis man vil svare så ville jeg spurt "er du broren til...." 3. Vær seriøst hvis du svarer, vit om du bare vil bli litt kjent eller om du er interessert i noe mere og avklar tidlig ovenfor den andre hvor du er. Anonymkode: c1a5c...d67 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 1. Man må ikke svare alle som tar kontakt. 2. Hvis man vil svare så ville jeg spurt "er du broren til...." 3. Vær seriøst hvis du svarer, vit om du bare vil bli litt kjent eller om du er interessert i noe mere og avklar tidlig ovenfor den andre hvor du er. Anonymkode: c1a5c...d67 Ja, jeg gjorde dette igår. Men, klarer ikke helt å slippe tankekvernet om hvorfor han tok kontakt med meg.. Han vet hvem jeg er, jeg er egentlig jævla sikker. Så hvorfor tar han kontakt med meg da?.. Jeez 🙈 Anonymkode: 037f0...df5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 Duff skrev (18 minutter siden): Spør han så får du svar. Han har sagt at han ville ha kontakt med meg.. Han har alt vært flørtete gitt komplementer etc.. Så, jeg ser jo at han "prøver seg." Men, hvorfor gjør han det? Når broren hans liker meg, og har gjort det i mange år. 😏 Anonymkode: 037f0...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå