AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Er det vanlig å kaste opp en gang dag 1, ha diare 3 dager, for så å føle seg bedre, og deretter begynne å kaste opp igjen? Er sønnen min som begynte å kaste opp igjen idag, siste oppkast var fredags kveld. Er dette normalt for norovirus eller kan det være noe annet? Jeg trodde han var på bedringens vei, og at vi snart var ferdig med dritten... 😔 Anonymkode: d8e39...756
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Min hadde en runde som varte i ca to uker før jul. Det gikk 48 timer uten oppkast også kastet han opp igjen og slik holdt det på. Anonymkode: f8133...c48
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min hadde en runde som varte i ca to uker før jul. Det gikk 48 timer uten oppkast også kastet han opp igjen og slik holdt det på. Anonymkode: f8133...c48 Åå, stakkars dere! Håper ikke det det blir så langvarig her, det tar jo sånn på for en liten kropp. Ble andre i familien syke også? Fikk dere i han noe mat mellom slaga? Min vil kun drikke, sover masse og har null energi😔 Anonymkode: d8e39...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå