AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 1 1
Rødstrupa Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 Finn deg en kjærste på din egen alder og som er mer sosial… 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 28. mars 2023 Forstår ham godt.. han hadde kanskje sett for seg at det var snakk om 3-4 venninner som tok noen glass vin. 15 stykker og oppkast på gulvet er langt over grensa. Anonymkode: 36ca8...1bc 42 13
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 han trodde sikkert dere kunne utvise normal oppførsel.. Kan dere ha det gøy på et normalt, sivilisert plan? Anonymkode: 0e990...cd7 19 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Med 2-3 venninner, og 5-6 glass, hadde jeg forstått deg. Men med 13-15 venninner som er 9-10 år yngre på en 20-50kvm stor leilighet i 3-4 timer så forstår jeg at det blir litt mye for en ca 29 år gammel mann, særlig om dere bare har vært sammen i 2-5 måneder. Anonymkode: 48e00...8c3 8 3
Pippi Lotta Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 Jeg synes det er veldig forståelig at han ikke liker at vennene dine spyr på gulvet. Men om du er typen som synes spy er innenfor så har du jo lov til det, men da må du nesten finne en kjæreste som er enig med deg i at det er det. 15 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 Når dere oppfører dere som 16-åringer og spyr på gulvet... Jeg skjønner han godt. Anonymkode: a900e...cf7 25 1 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Hadde handlet akkurat slik som kjæresten din. Totalt uakseptabelt oppførsel av dere. Synes venninen din som spydde, må be om unnskyldning. Dere er i 20-årene, ikke 15 år gamle. K27 Anonymkode: 093d7...bcf 20
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #9 Skrevet 28. mars 2023 Hvem var det som måtte tørke opp spyet og vaske? Var det den nye samboeren din muligens? Du var vel for full til å gjøre en skikkelig jobb... Ja, jeg skjønner godt at han kastet dere ut. Tipper at han angrer på hele samboer-ideen. Du bør finne deg en på egen alder. Anonymkode: 3f39e...63f 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #10 Skrevet 28. mars 2023 Festen gikk over styr og dere var for mange der. Skjønner at han reagerte sånn, men samtidig så skal det være lov å feste som en 21 åring når man er 21 år så det beste er nok at du finner deg en mer jevnaldrende kjæreste Anonymkode: 36402...1a9 7 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Med 2-3 venninner, og 5-6 glass, hadde jeg forstått deg. Men med 13-15 venninner som er 9-10 år yngre på en 20-50kvm stor leilighet i 3-4 timer så forstår jeg at det blir litt mye for en ca 29 år gammel mann, særlig om dere bare har vært sammen i 2-5 måneder. Anonymkode: 48e00...8c3 80m2 stor leilighet. Anonymkode: 80875...5a4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #12 Skrevet 28. mars 2023 Ca 15 gjester, og itillegg vilt og en som spyr på gulvet allerede klokka 21… jeg hadde kastet ut mannen, selv om han eier halve huset. Å ha 6-7 venner på besøk, hygge seg og at volumet stiger litt utover kvelden, det er jo helt innafor. Men å fylle opp huset for vors og drikke slik at man mister kontroll, det gjør man når man er 18 år, og det er ikke jeg lenger. Nå er jo samboeren din nærmere 30 år, og snart 10 år siden han «var der». Noen er modne for alderen, men høres ikke ut som du er helt der. Og det har du lov til å ikke være, for du er bare 21 år! Men høres jo ut som det var et dårlig valg at dere flyttet sammen allerede. Anonymkode: 5ae9a...cde 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #13 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 80m2 stor leilighet. Anonymkode: 80875...5a4 Alt er relativt, ville vel ikke si at en leilighet på 80 kvm er «veldig stor stor». Hadde også kastet dere på dør når dere ikke greier å oppføre dere. Anonymkode: 34a5e...8e2 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #14 Skrevet 28. mars 2023 Det forundrer meg at ikke menn som går etter mye yngre kvinner ikke skjønner hva de får. Det får de bare deale med. Anonymkode: 09dfb...94d 12 3
GrønnNellik68 Skrevet 28. mars 2023 #15 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det forundrer meg at ikke menn som går etter mye yngre kvinner ikke skjønner hva de får. Det får de bare deale med. Anonymkode: 09dfb...94d lol ja som man reder så ligger man...men mulig det er verd det for litt lammekjøtt da. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ca 15 gjester, og itillegg vilt og en som spyr på gulvet allerede klokka 21… jeg hadde kastet ut mannen, selv om han eier halve huset. Anonymkode: 5ae9a...cde Han eier hele leiligheten. Leste du forresten hele innlegget? Det var hun som hadde fest og det var en av hennes venninner som presterte å spy på gulvet som en drittunge og ikke i do. Anonymkode: 4826d...b39 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #17 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 Skjønner han veldig godt, 15 fulle jenter og spy på golvet. Tror du må tenke litt på hvordan dette oppleves utenfra. Anonymkode: 0cd11...057 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #18 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 Han er ikke den eneste som hater fyll. Jeg vil ikke ha folk i mitt hus som spyr og raver rundt dritings. Dere bør dra på byen eller til ei av de single venninnene. Å invitere 15 (!) mennesker i en vanlig stue er også altfor mye. Han satt deg ikke i noen pinlig situasjon ved å kaste dere ut. Dine venninner satte deg i pinlig situasjon ved å drikke seg fra sans og samling, bråke og spy. Anonymkode: b41ca...f7e 8 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #19 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det forundrer meg at ikke menn som går etter mye yngre kvinner ikke skjønner hva de får. Det får de bare deale med. Anonymkode: 09dfb...94d Dette! Hahaha. Voksne menn som går etter jentunger fordi de er freshe, pene og unge, får seg en aldri så liten overraskelse når jentungen oppfører seg som ... ja, akkurat - ei jentunge! Anonymkode: b41ca...f7e 6 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #20 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 21 år gammel jente som nettopp har flyttet sammen med kjæresten min. Han er i slutten av 20-årene og har egen veldig stor stor leilighet som jeg er flyttet inn i, det var ham som gjerne ville at jeg flytter inn. I helgen hadde jeg et vors, og det var en klar avtale at jeg skulle kunne ha venninner over for å feste i hans leilighet innen jeg flyttet inn... Han er ikke glad i å feste men gikk med på det, jeg hadde over ca 13-15 venninner og det ble litt villere etter hver, til slutt spydde en av damene på gulvet og han kastet oss ut, og da hadde vi jo ikke annet valg enn å dra, selvom det ikke var senere enn i 21-tida. Jeg var fly forbanna på ham, og ville egentlig bare flytte ut, men er jo fortsatt glad i ham, fordi han satte meg i en pinlig situasjon foran venninnene mine selvom det var avtalt at jeg kunne feste av og til i leiligheten, fordi jeg elsker å ha det gøy og det var et av mine betingelser for å ville flytte inn. Hva tenker folk om dette. Han har en stor leilighet, og kunne selvfølgelig ha trukket seg tilbake inn på rommet sitt, og la oss være.... J21 Anonymkode: 80875...5a4 Du høres umoden ut, hvorfor klarer du ikke oppføre deg å passe på gjestene når han er så snill å lar deg ha såpass mange venninner over for fest? Du har absolutt ingenting å bli forbanna over. Håper for gudsskyld dette er trolling, men igjen - su er 21 år. Dette forholder kommet ikke til å vare. Dere er ikke på samme sted i livet, eller på bølgelengde med hverandre - og du høres ut som en bortskjemt "liten jente" som ikke klarer å stå til ansvar for deg selv og handlingene dine. Anonymkode: 9b248...e5c 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå