Transe Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Håpre det blir lettere å ver transe. transvestitt, transexuell, lesbe, homse og alt annet jeg ikke kommer på nå, i 2006
Kittykat Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Det samme håper jeg, på deres vegne. Det er på høy tid at verden blir mindre trangsynt. Godt nytt år!
Gjest frua Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Det samme håper jeg, på deres vegne. Det er på høy tid at verden blir mindre trangsynt. Godt nytt år! ←
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 Jeg håper det blir lettere å vær meg, og for oss alle. Men jeg er synsk, og dt trenger man nødvendigvis ikke være heller. Det hele er på jordet, villstyrt...
Gjest Vega i.i. Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Jeg håper at jeg forelsker meg gjensidig med en transe og gifter meg etter de obligatoriske 8 ukene... Men da må han være mann da... for jeg er ikke mann...
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Jeg forstår hva trådstarter mener og jeg støtter det selvfølgelig: håper det blir lettere å være en minoritet! Samtidig kan jeg fortelle dere minoriteter at det er ikke noe lettere for oss i den "store massen" å hele tiden skulle forholde oss til alle særgruppene: alle vi som er "vanlige" må hele tiden i media kun lese om alle de andre som finner på sprell og skiller seg veldig ut/roper om oppmerksomhet: vi som er i gruppen "verken/eller" må helel tiden høre på alle med angst, de som er homofile, de som har blitt misbrukt, ofre, krig, religion som gjør en forskrudd, de med alkohol-problemer, kampen mellom røykere/ikke-røykere, osv., osv. Det dumme med å ikke stikke seg ut på den eller eller den andre måten utad er at alle antar vi er de sterke. Vi må klare oss selv hele tiden og klager aldri. Men vi må hele tiden forholde oss til alle andre grupper som klager, stikker seg fram, protesterer og syter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå