AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Hvorfor er det noen som kupper hus på Finn? Hadde vært på privatvisning og der fikk vi beskjed at man måtte legge inn bud dagen etter visning. Men nå er den solgt. Jeg får jo aldri hus når folk kupper hus før jeg rekker å gi inn bud. Hadde planlagt alt med banken og alt i god tid før visning. Men Neida. Det skjedde i dag og visninga var på torsdag. Hadde planlagt å være hjemme på fredag og alt i budgivinga. Er det vanlig å kuppe hus før visning? Anonymkode: a3bed...255
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Du får gjøre det samme selv da ☺️ Anonymkode: cb34d...047 3
Snublefot62 Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Vanlig og vanlig. Det skjer. Men du vet du kan kuppe du og? Men for å kuppe må du være villig til å betale nok over prisantydning til at selger synes det er verdt det. For samtidig som du gjør et kuppforsøk så forteller du selger at du er veldig interessert i boligen, og da er kanskje andre det og, og da vil en budrunde lønne seg for selger. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Å kuppe en bolig før budrunden betyr alltid at den som kuppet den, har bydd så mye over prisantydning at selger ikke regner med å få så mye i budrunde. Og derfor takker ja til "priskuppet". Anonymkode: 307d0...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Ts. Jeg kan ikke kuppe boliger da jeg ikke har råd til 300.000 kroner over prisantydning. Jeg ser etter billigst mulig bolig fordi det er det eneste jeg har råd til.😥 Anonymkode: a3bed...255
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts. Jeg kan ikke kuppe boliger da jeg ikke har råd til 300.000 kroner over prisantydning. Jeg ser etter billigst mulig bolig fordi det er det eneste jeg har råd til.😥 Anonymkode: a3bed...255 Hvis noen ikke hadde kuppet den, hadde de kanskje lagt inn det høyeste budet likevel. Så om de kupper den eller går gjennom budrunde, blir jo i teorien det samme når du likevel ikke har råd til det folk ønsker å betale for boligen. Anonymkode: 8bb8b...aaa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå