AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #21 Del Skrevet 28. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld meg? Jeg spurte hva jeg skulle gjøre. Ikke om meningen din om alt mulig annet. Anonymkode: 1de14...aa6 Du skal selvfølgelig ta den ut, og eventuelt få legehjelp. Du har en svært feilplassert superbetent piercing. Hvor dum kan man bli. Anonymkode: 7a8f4...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #22 Del Skrevet 28. mars 2023 Forundret.. skrev (2 minutter siden): Jeg ville ha forsøkt å rydde opp i "rotet" og heller tatt en ny når det var klart. Hva med å stikke innom en piercing kyndig å spørre hvordan og om det kan ordnes? Blir nok til at jeg gjør det ja. Har lenge vurder å ta den ut, men ikke klart å bestemme meg helt Anonymkode: 1de14...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #23 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skal selvfølgelig ta den ut, og eventuelt få legehjelp. Du har en svært feilplassert superbetent piercing. Hvor dum kan man bli. Anonymkode: 7a8f4...896 Hvor dum kan man bli? Det spørsmålet kan du kanskje stille deg selv, som i det hele tatt gidder å svare på sånne tråder når du bare skal være spydig. Var et helt vanlig spørsmål. Anonymkode: 1de14...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #24 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tok navlepiercingen min for over 1 år siden, men den er enda rød. Vært litt i perioder, men nå har den vørt rød og vond veldig lenge. Hjelper ikke å rense. Har i tillegg bytte til tian smykke, for en liten stund siden. Hva skal jeg gjøre? Legger ved bilde Anonymkode: 1de14...aa6 Du har jo mage piercing😂😂😂😂 Den var vittig😅 Anonymkode: c42ba...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå