Gå til innhold

Blir deppa av snøen nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Orker bare ikke mer av den forbanna snøen!! Får psykisk opptur når vårtegnene kommer, snøen forsvinner og en kan være mer ute. Nå kom den jævla drittsnøen tilbake og ødela alt!! Flere som har det sånn?

Anonymkode: f3573...4b4

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan det er, har vært i elendig humør hele vinteren selv :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det ikke så sterkt som deg. Men jeg ble rimelig sur da jeg så at det er meldt masse snø her IGJEN. Jeg føler meg også glad og lett til sinns når jeg ser vårtegn, og så kommer denne snøen og legger seg oppå alt og ordner full vinter igjen gang på gang. Det er ikke bare et lite snødryss som smelter med det samme som kommer til stadighet nå, det er frem med snøskuffe kl 04 på morgenen for å få gravd bort brøytekanten så jeg kommer ut med bilen i tide til å rekke jobb. 

Jeg føler med deg!

Anonymkode: 3763f...0aa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og er møkk lei vinter. Det er nesten april, og alt som er å spore er noen lusne snøklokker i ett og annet blomsterbedd.

Anonymkode: bc73b...245

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Orker bare ikke mer av den forbanna snøen!! Får psykisk opptur når vårtegnene kommer, snøen forsvinner og en kan være mer ute. Nå kom den jævla drittsnøen tilbake og ødela alt!! Flere som har det sånn?

Du er ikke alene.

Jeg ser de store snøhaugene i hagen som vil ta flere uker å smelte og lurer på om vi får feire 17.mai i hagen i grønne omgivelser eller inne mens vi ser på det hvite ute.

Jeg har gitt opp grønn påske i år. Skulle ha påskeeggjakt i hagen for barna og vennene deres, men de har null sjanse i 1.50m snø ute. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg tenker å ta årets første tur på motorsykkelen så sjekker jeg værmeldingen også er det meldt snø! Jeg er så lei og sur på den dumme snøen! Er bare veier her, men jeg kjører ikke motorsykkel på asfalt som har hatt snø liggende noen timer tidligere

Anonymkode: 2726f...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor flyr jeg sørover i påsken. 

Anonymkode: 51756...237

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner det er som en liten nedtur hver gang det kommer ny snø etter en periode med tøvær der gresset kommer frem og fortauene ble bare igjen og fri for is og snø. Men på denne årstiden er det jo full vinter og full vår samme uke, ofte dagen etter hverandre.

Det gjelder å bare si til seg selv at våren VIL komme! Den er i anmarsj, og snart blir det varmere og snøfrie tider - om bare noen få uker! 😄

• Liker 1
Skrevet

Har vel vært ganske så humørsyk i hele vinter, tror jeg. Vet ikke hvorfor, men det føles som om denne vinteren er i ferd med å ta livet av meg. Den har vært tøff og lang her jeg bor, det har enten vært 20 minus eller så har det kommet 20-30 cm. snø på en gang. Veldig få dager hvor det har vært noen få minusgrader og opphold. Og så tar det jo aldri slutt. Hver eneste gang det begynner å se lovende ut, så kommer et tilbakeslag. Enten som mer snø, eller som en periode med streng kulde, og akkurat nå har vi begge deler samtidig.

Men det som nesten er det verste akkurat nå, er alle de overpositive vinterentusiastene. De som synes det er så koselig med snø og kulde. Jeg tåler å høre på dem desember til og med februar, men når vi snart er i april så håper jeg alltid på litt mer forståelse for at snø ikke er toppen av lykke, og for at jeg heller vil dø enn å ta en skitur. Noen som vet hvor man henvender seg for å gjøre en avtale med djevelen? Jeg er villig til å selge sjelen min for litt vår akkurat nå. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så enig med deg. Jeg felte faktisk en tåre da jeg våknet til den jævla snøen på søndag. ORKER IKKE MER VINTER!!

Anonymkode: 02819...962

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Å være lei noe og å være deprimert er to forskjellige ting.Bare nevner det.

Anonymkode: 3239c...74d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Å være lei noe og å være deprimert er to forskjellige ting.Bare nevner det.

Anonymkode: 3239c...74d

Å være "deppa" og deprimert er to helt ulike ting. Bare nevner det. 

Anonymkode: 51756...237

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hater, hater, HATER snø!!! 

Anonymkode: c5064...95e

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns våren er mer deprimerende jeg, da.

Men slutt å klag. Det er snart april og snøen ligger ikke lenge.

Endret av Pappadrømmen
AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (33 minutter siden):

Du er ikke alene.

Jeg ser de store snøhaugene i hagen som vil ta flere uker å smelte og lurer på om vi får feire 17.mai i hagen i grønne omgivelser eller inne mens vi ser på det hvite ute.

Jeg har gitt opp grønn påske i år. Skulle ha påskeeggjakt i hagen for barna og vennene deres, men de har null sjanse i 1.50m snø ute. 

Grav de ned i snøen,  3-4 timer gratis barnevakt 😂 neida bare tuller. Lider med deg. Fallt 50 cm til her i dag. Vil mest bare grine. 

Anonymkode: 9e874...f87

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så enig med deg ts. Jeg gleder meg skikkelig til våren og at jeg kan drive med friluftsliv igjen. Jeg elsker å gå turer og overnatter ute i hengekøye/telt, men hater snø og is. 

Anonymkode: 32a35...444

• Liker 2
Skrevet
Pappadrømmen skrev (10 minutter siden):

Jeg syns våren er mer deprimerende jeg, da.

Men slutt å klag. Det er snart april og snøen ligger ikke lenge.

Det hjelper ikke så mye om akkurat denne snøen ikke blir liggende så lenge, når vi allerede har en meter snø vi også skal bli kvitt. Det siste vi trenger er påfyll, det vi trenger er mildvær så den snøen som allerede ligger forsvinner. 

• Liker 1
Skrevet
Skogkatten skrev (20 minutter siden):

Det hjelper ikke så mye om akkurat denne snøen ikke blir liggende så lenge, når vi allerede har en meter snø vi også skal bli kvitt. Det siste vi trenger er påfyll, det vi trenger er mildvær så den snøen som allerede ligger forsvinner. 

Man bor der man bor. Bor du i nordlige strøk eller på fjellet må du forvente snø i mars, liksom.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Liker du ikke vår, pga? Noen minner som vekker i deg? 

Anonymkode: 25c00...b5a

Vet ikke om det er det, men pappaen min døde på våren da jeg var barn.

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Pappadrømmen skrev (4 minutter siden):

Man bor der man bor. Bor du i nordlige strøk eller på fjellet må du forvente snø i mars, liksom.

Vi på Østlandet har hatt masse snø og is i mars, fortsatt masse igjen og ventes mer i kveld og imorgen. Masse snø skal komme. Nevnte jeg at dette er Østlandet? Lov å føle seg snytt for vår nå ass

Anonymkode: fd116...faa

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...