AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Jeg har en som snorker kjempehøyt når han sover 😺 Han har alltid gjort det da, og har vært frisk på alle kontroller hos veterinæren. Har du en sånn katt? Anonymkode: 15d84...594
Minya Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Jepp. Har en som snurker bittelitt, og en som høres ut som en full sjømann. Gamlepus snorket også, hun skremte en gang vettet av meg, for hun sov i en sånn bolle på toppen av et klorestativ, med hodet oppå kanten, og plutselig så datt hodet hennes over kanten, så jeg trodde katta hadde daua. Men da kom det et snrrrrrrrrrrrrrrk og jeg begynte bare å le og la hodet hennes opp i bollen igjen så hun ikke skulle bli stiv i nakken når hun våknet. Hun hadde rett og slett sovna så godt at hun ble helt lealaus 😛 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Ja min hannkatt snorker som en full nordlending Anonymkode: 5ccd6...5c9 1
Thildamor Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 Ja, den ene snorker. Smatter, «snakker», og sparker gjør de alle sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 Ja, det er skikkelig skjønt! En slags høyfrekvent pipende snorking, og av og til noen dypere lyder. Anonymkode: 9505b...f69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå