Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg har rosacea men kanskje i mild grad for i denne kulden blir nesa mi blodrød, og når jeg kommer inn fra kulde til varme så blir kinnene mine også veldig rød så jeg ser ut som en rosa gris i ansiktet og det tar noen timer før det roer seg. Jeg kan også få veldig rød hud av kremer og produkter så jeg ønsker egentlig å gå uten sminke men hva kan jeg gjøre for å dekke bare den røde nesa uten at det ser rart ut? Og er det noe jeg kan smøre på huden når jeg kommer inn i varmen som roer de røde kinnene og nesa? 

Får alle så rød nese uten sminke nå eller er det ekstra mye hos meg? 

Anonymkode: 44d55...75d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også det i varmen på sommeren forresten. Har fått kremer mot rosacea fra lege før men det hjelper ikke på rødheter, har inntrykk av at sånne kremer bare hjelper på kviser og papler? Og det har ikke jeg 

Skrevet

Jeg blir også rosa/rød i kinn og nese i kulden.

Men det er jo moderne nå, de sminker seg jo som om de fryser🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke sikker på om jeg har rosacea men kanskje i mild grad for i denne kulden blir nesa mi blodrød, og når jeg kommer inn fra kulde til varme så blir kinnene mine også veldig rød så jeg ser ut som en rosa gris i ansiktet og det tar noen timer før det roer seg. Jeg kan også få veldig rød hud av kremer og produkter så jeg ønsker egentlig å gå uten sminke men hva kan jeg gjøre for å dekke bare den røde nesa uten at det ser rart ut? Og er det noe jeg kan smøre på huden når jeg kommer inn i varmen som roer de røde kinnene og nesa? 

Samme her. Skikkelig dritt.

Anonymkode: 5da33...8c4

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (4 timer siden):

Jeg blir også rosa/rød i kinn og nese i kulden.

Men det er jo moderne nå, de sminker seg jo som om de fryser🙈

Haha ja har sett den trenden! Men jeg vil helst ikke se ut som Rudolf eller verdens mest forkjøla dame når jeg skal på gåtur-dates osv 😅 Og mange lag med foundation i hele ansiktet ligger ikke bra på huden min så det har jeg gitt opp! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har du forsøkt en kuldebeskyttende krem? Du kan også forsøke en beroligende fuktighetskrem for sensitiv/reaktiv hud i tillegg.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...