Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere menn over kjærestens utseende ettersom hun eldes? Spesielt dere godt voksne som er i ferske forhold?

Jeg er 45 nå, har alltid likt meg selv og aldri vært kritisk til eget utseende. For et år siden fikk jeg kjæreste og har dårligere selvbilde enn noensinne.  Typen min forguder meg, elsker meg, tenner på meg og overøser meg med komplimenter. Hele tiden! Og det eneste jeg kan tenke på, er den slappe huden på halsen, rynkene som former seg både her og der, og magen som «plutselig» har blitt rundere og mykere. Og så tenker jeg bare på at jeg kan ikke nyte dette for mye, for om fem år vil mannen miste tenningen på meg fordi jeg kommer til å se gammel ut.

WTF???

vil ikke ha det sånn! Tanker og trøst fra menn som kan dette ting i perspektiv?

Please & Thank you😄

Anonymkode: 8d859...ed6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han selv da? Han eldes jo i takt med deg

Anonymkode: e2aa2...c56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et dårlig sted for å få tilbakemeldinger fra normale menn, da de fleste mennene som henger her på kvinneguiden er troll og kvinnehatere, mange som ikke har hatt sex før og er her kun for å rakke ned på kvinner og provosere og særlig på kvinners aldring ala "kvinner over 25 er stygge". 

Spør heller på Askmen for litt mer normale mannfolk. 

Men det er egentlig ikke viktig hva andre menn syns. Du forteller at mannen din elsker deg som du er og det er det eneste som betyr noe. Både menn og kvinner eldres og menn får mer aldringstegn enn kvinner i form av hårtap og vektoppgang, begge kjønn får rynker og slappere hud men du går vel ikke rundt å tenker "æsj se på den slappe huden hans" når du ser på mannen din? Så lite trolig han tenker sånn om deg :)

God fuktighetskrem, solkrem og et varmt smil er mye mer viktig enn om man har rynker eller ikke. 

Anonymkode: f891b...621

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er et dårlig sted for å få tilbakemeldinger fra normale menn, da de fleste mennene som henger her på kvinneguiden er troll og kvinnehatere, mange som ikke har hatt sex før og er her kun for å rakke ned på kvinner og provosere og særlig på kvinners aldring ala "kvinner over 25 er stygge". 

Men det er egentlig ikke viktig hva andre menn syns. Du forteller at mannen din elsker deg som du er og det er det eneste som betyr noe. Både menn og kvinner eldres og menn får mer aldringstegn enn kvinner i form av hårtap og vektoppgang, begge kjønn får rynker og slappere hud men du går vel ikke rundt å tenker "æsj se på den slappe huden hans" når du ser på mannen din? Så lite trolig han tenker sånn om deg :)

God fuktighetskrem, solkrem og et varmt smil er mye mer viktig enn om man har rynker eller ikke. 

Det var da fælt så negativ du var ovenfor menn her inne.

For å svare på dette:

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

det eneste jeg kan tenke på, er den slappe huden på halsen, rynkene som former seg både her og der, og magen som «plutselig» har blitt rundere og mykere. Og så tenker jeg bare på at jeg kan ikke nyte dette for mye, for om fem år vil mannen miste tenningen på meg fordi jeg kommer til å se gammel ut.

Folk er forskjellige, men personlig så blir man glad i noen så spiller slikt liten rolle.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Man være vakker som eldre også 😊

Paulina Porizkova for eksempel. Synes hun bare blir vakrere, jeg🥰

Screenshot_20230328_162327.jpg

Screenshot_20230328_160734.jpg

Screenshot_20230328_162250.jpg

Anonymkode: d65bc...0ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste vanlige kvinner ser ikke slik ut. De fleste modeller ser heller ikke slik ut før bildene blir retusjert. 

Anonymkode: c49db...162

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Knallgodt eksempel 😂 

Anonymkode: d08e9...cf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 43, og har begynt å bli veldig redd for å bli gammel, og blitt helt opphengt i de kiloene hun har ekstra, jeg prøver så godt jeg kan å trygge henne og få henne til å forstå at hun er mye finere enn hun tror, men det hjelper ikke, uansett hva man sier, eller hvem som sier det. Kunne jeg valgt mellom hun fikk selvbilde tilbake, eller få tilbake den stramme kroppen hun hadde, så hadde jeg lett valgt det første, litt fett og en kropp som eldes naturlig gjør da ingenting, verre om det skulle ødelegge selvbilde 

Anonymkode: f8369...5ed

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Instagrammen hennes ihvertfall.

Den gir meg håp om å fortsatt kunne føle meg fin når jeg blir 60😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tenker dere menn over kjærestens utseende ettersom hun eldes? Spesielt dere godt voksne som er i ferske forhold?

Jeg er 45 nå, har alltid likt meg selv og aldri vært kritisk til eget utseende. For et år siden fikk jeg kjæreste og har dårligere selvbilde enn noensinne.  Typen min forguder meg, elsker meg, tenner på meg og overøser meg med komplimenter. Hele tiden! Og det eneste jeg kan tenke på, er den slappe huden på halsen, rynkene som former seg både her og der, og magen som «plutselig» har blitt rundere og mykere. Og så tenker jeg bare på at jeg kan ikke nyte dette for mye, for om fem år vil mannen miste tenningen på meg fordi jeg kommer til å se gammel ut.

WTF???

Please & Thank you😄

En mann overøser ikke en kvinne med komplimenter med mindre han mener det. Punktum. Og det er da heller ikke noe som tilsier at denne mannen skal miste tenningen på deg. 

Det eneste unntaket må være at han "lovebomber" deg som en del av en hersketeknikk for å kontrollere deg, men der er vel ikke dere? 

Så med andre ord ser den lave selvtilliten din ut til å være ubegrunnet. Du har funnet feil ved deg selv som mannen, og sikkert alle andre, gir f.. i fordi "feilene" ikke betyr noe. :) 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

WTF???

Please & Thank you😄

Før pleide jeg å se på min kone med permanente «ølbriller» . Strengt tatt såg jeg henne sånn hun var når vi møttes 40 år siden. (Idag har det endret seg av andre årsaker: kjærligheten til henne har visnet, men det har ikke noe med at hun har blitt gammel men mere at vi ikke fungerer lenger)

Jeg kan ikke hjelpe deg, din manglende evne til å verdsette hva han sier og gjør, er en ganske vanlig situasjon. Men ja, hva han ser i deg har ingenting med hva du ser i speilet.

Anonymkode: 83c30...6f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Helt riktig, dette gjelder jo selvsagt medteparten kvinnene som henger her også

Anonymkode: 17c09...dd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kjæresten min er 43, og har begynt å bli veldig redd for å bli gammel, og blitt helt opphengt i de kiloene hun har ekstra, jeg prøver så godt jeg kan å trygge henne og få henne til å forstå at hun er mye finere enn hun tror, men det hjelper ikke, uansett hva man sier, eller hvem som sier det. Kunne jeg valgt mellom hun fikk selvbilde tilbake, eller få tilbake den stramme kroppen hun hadde, så hadde jeg lett valgt det første, litt fett og en kropp som eldes naturlig gjør da ingenting, verre om det skulle ødelegge selvbilde 

Anonymkode: f8369...5ed

Dette!! Selvbildet er alt. Et dårlig selvbilde kan forgifte forholdet. Jeg har til og med utviklet sjalusi på grunn av dette. Helt på trynet, og jeg vet det så inderlig godt! Har til og med tenkt at jeg må finne meg en mann som mye eldre for å bøte på det nyoppståtte problemet mitt. Idiotisk!

TS

AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (28 minutter siden):

En mann overøser ikke en kvinne med komplimenter med mindre han mener det. Punktum. Og det er da heller ikke noe som tilsier at denne mannen skal miste tenningen på deg. 

Det eneste unntaket må være at han "lovebomber" deg som en del av en hersketeknikk for å kontrollere deg, men der er vel ikke dere? 

Så med andre ord ser den lave selvtilliten din ut til å være ubegrunnet. Du har funnet feil ved deg selv som mannen, og sikkert alle andre, gir f.. i fordi "feilene" ikke betyr noe. :) 

Neida, han lovebomber meg ikke. Og jeg ser selv at den lave selvtilliten er idiotisk, men så begynner jeg å tenke 5 år frem i tid, og går så langt som å tenke at jeg må finne en eldre mann for å slippe å kjenne på det jeg kjenner på. Sjukt!! 

Kjæresten min er seks år yngre enn meg, og dermed trekker jeg konklusjonen at han digger meg nå, men om fem år vil han «våkne» og se på den eldre dama han er sammen med. Kan ikke FATTE at jeg i det hele tatt tenker på dette.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Før pleide jeg å se på min kone med permanente «ølbriller» . Strengt tatt såg jeg henne sånn hun var når vi møttes 40 år siden. (Idag har det endret seg av andre årsaker: kjærligheten til henne har visnet, men det har ikke noe med at hun har blitt gammel men mere at vi ikke fungerer lenger)

Jeg kan ikke hjelpe deg, din manglende evne til å verdsette hva han sier og gjør, er en ganske vanlig situasjon. Men ja, hva han ser i deg har ingenting med hva du ser i speilet.

Anonymkode: 83c30...6f5

Ølbriller. De hadde jeg også i mitt forrige forhold. Det er jo det fine med kjærligheten. Vi ser på partneren på samme måte selv om årene går. Og ja, når kjærligheten ikke er der, endrer alt seg.

Det du sier her - manglende evne til å verdisettet hva han sier og gjør, treffer meg voldsomt. God du er. Hvorfor er det sånn da…?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Helt riktig, dette gjelder jo selvsagt medteparten kvinnene som henger her også

Anonymkode: 17c09...dd3

Det syns jeg ikke. De aller fleste kvinnene her inne har hjerte for hverandre og ønsker hverandre genuint det beste.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Neida, han lovebomber meg ikke. Og jeg ser selv at den lave selvtilliten er idiotisk, men så begynner jeg å tenke 5 år frem i tid, og går så langt som å tenke at jeg må finne en eldre mann for å slippe å kjenne på det jeg kjenner på. Sjukt!! 

Kjæresten min er seks år yngre enn meg, og dermed trekker jeg konklusjonen at han digger meg nå, men om fem år vil han «våkne» og se på den eldre dama han er sammen med. Kan ikke FATTE at jeg i det hele tatt tenker på dette.

TS

Jeg kan kjenne på det samme, bare at min kjæreste er 15 år yngre enn meg. 6 år er jo ingenting😊

Anonymkode: 5870f...753

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 19.58):

Jeg kan kjenne på det samme, bare at min kjæreste er 15 år yngre enn meg. 6 år er jo ingenting😊

Anonymkode: 5870f...753

15 år er litt mer, ja. Hva gjør tankene med deg og forholdet til mannen din? Prater dere mye om det?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...